De Acer aspire 5101 AWLMI Van mijn broer werkt niet goed meer.
De usb poorten , toetsenbord en touchepad werken niet meer .
De usb poorten haperden al een tijdje maar nu wil de rest ook niet meer werken .
Deze problemen zijn verschenen na een hijackthis scan en fix.
Ik heb reeds gegoogeld maar dat wou niet veel opleveren .
29 maart 2008 19:09
ali
Er zijn vast dingen uit het register aangepast, de stuurprogramma's misschien?
FF deze opnieuw installeren?
En anders moet je opnieuw besturingssysteem installeren? want tsja, hijackthis verwijdert volgens mij register waardes ...
29 maart 2008 19:14
blacksorcerer
Even drivers opnieuw installeren?
Al gekeken of HT een backup heeft gemaakt? zoja,die terugzetten. Het is daarnaast altijd verstandig een back-up te maken van datgene wat je fixt/verwijdert, of gewoon een complete back-up van je computer (of in dit geval van het register).
[size=8]edit: Ali was eerder...[/size]
29 maart 2008 19:16
zone
Maar deze zijn niet te vinden , en de cd met drivers enz. ligt hier niet.
Backups zijn er niet.
29 maart 2008 19:16
erwin_w
Dan even op de site van Acer kijken voor de drivers, brand deze op CD/DVD en installeer de boel weer opnieuw, daarmee zou het moeten lukken.
Ja bedankt , maar hoe kan ik ze installeren als niks van de muis of toetsenbord werkt ?
29 maart 2008 19:46
erwin_w
Misschien dat je het eens kan proberen met een externe toetsenbord en muis.
29 maart 2008 19:55
zone
ook al gebprobeerd , werkt ook niet .
De usb poorten werken NIET touchepad en toetsenbord ook NIET .
29 maart 2008 19:56
erwin_w
Tja, als niets van die dingen wilt werken en er echt geen andere oplossing zou zijn dan zou alleen een nieuwe installatie van je OS kunnen helpen (of een herstel via de installatie-CD van je OS)
29 maart 2008 20:03
jw94
zit er een com poort op je hebt hele oude muizen die daar mee werken
en anders als je netwerk hebt je hebt van die beheerprogramma's waar je andere computers op het netwerk mee kan aansturen dan kan je het extern doen