Een vriend van mij heeft mijn oude pc gekocht, maar hij wil een leuke mmorpg spelen, het probleem is dat het geen snelle pc is...
dus hij zoekt een MMORPG voor deze pc:
550mhz
640mb ram geheugen
32 mb graka
Minimum
CPU : Intel Pentium - 600MHz
Memory : 128M
Recommended
CPU : Intel Pentium - 1GHz
Memory : 512M
Wat nipt dus, maar zou wel moeten gaan.
Soms er lag op zowel Vail als Miras server , dit ligt volledig aan de server van DeicideOnline zelf, niet aan je vriend z'n netwerkverbinding dus.
Free MMORPG List Zeer handige site met opsomming van zeer veel Free MMORPG's.
Hieronder:
Sorry, maar ik zeg toch niet dat ze gratis moeten zijn? Ik verwijs alleen naar een site met gratis MMORPG's.
26 maart 2008 17:59
leviathan
Er is toch nooit gezegd dat deze gratis hoeven te zijn?
Probeer http://mmorpg.com daar staan ze zowat allemaal op, wat de requirements zijn, hoeveel ze kosten en vooral ook hoe populair ze zijn.
26 maart 2008 19:34
vixsta
Deicide Online, leek hem wel leuk, maar de patcher is heel sloom
27 maart 2008 17:05
leviathan
Als je het voor de eerste keer draait bijvoorbeeld? Dat komt omdat je dan een hel aan updates binnen moet slepen he, en dat in combinatie met een trage internetverbinding kan niet fijn zijn idd.
Maar is dat reden om een MMORPG op te geven? Want dan kun je meteen heel_veel games af gaan schrijven.
27 maart 2008 17:08
vixsta
hij heeft een 20mbit verbinding en de updates gingen 8kb/s
27 maart 2008 17:14
keitaro
[quote=107123]
Dat is vaak met MMORPG's. Ik kan 200 kbps halen, GuildWars levert me regelmatig niet meer dan 60 kbps op... Jmmr maar het zeit zo.
27 maart 2008 17:16
vixsta
ik zou het ook niet erg vinden als de updates klein waren, maar 100mb met 8 kb/s is %*&%*$&%
27 maart 2008 17:22
keitaro
[quote=107127]
Is idd vervelend ja. Guildwars, WoW etc etc allemaal het zelfde. Al heeft GW zijn servers aangepast tijd terug waardoor ik ook vaak 200 weet te halen... En tevens hebben hun een aparte update code aan de exe toegevoegd (Met Guildwars open ik gw.exe in cmd met /image er achter en dan upadte die het 100%, wat lang bezig kan zijn).