herstel partitie
maart 2008
-
matthieuhallo ik heb een vraag ik draaide eerst op windows xp toen ah dik de herstel partitie bestanden veriwjderd en heb er vista op en de hersel paritie is nog steeds leeg kan ik deze bestanden downloaden of hem iemand vista en wilt ze wel met mij delen ik hoor nog wel wat grtjz
[size=8][color=red] Mod: [/color][color=black]Let a.u.b. even op je schrijfwijze (leestekens gebruiken), lees de regels nog eens door.[/color][/size]25 maart 2008 17:32 -
erwin_wIk denk dat je niet zo 1,2,3 van iemand een herstelpartitie kan krijgen die specifiek voor jou systeem geschikt is.
Ik denk dat je beter naar de leverancier/winkel kan gaan (bellen/mailen o.i.d.) en vragen voor een recovery-CD, als het goed is kan deze zo toegestuurd worden.
Dit geintje had ik ook een keer, even bellen en een paar dagen later waren de recovery-cd's daar.25 maart 2008 17:38 -
matthieuok bedankt25 maart 2008 17:56
-
erwin_wWas je hier echt niet zelf op gekomen trouwens?, was niet echt moeilijk te bedenken hoor.
Maar ondanks dat, laat even weten of het gelukt is op deze manier en welke procedure je gedaan hebt om het voor elkaar te krijgen, op die manier kan je andere leden ook hiermee helpen mochten ze ??n zelfde probleem ondervinden.
Dus we wachten je antwoord graag af.25 maart 2008 18:44 -
blacksorcerer[color=blue]compaq en hp system restore dat gaat dus over exact hetzelfde als in dat topic? Dat is niet toegestaan volgens de regels, dus deze gaat dicht. Je kan je reactie op Erwin_w gewoon in je oude topic plaatsen.
Regelgeving: [quote]Plaats een topic maar ??n keer in ??n forum (niet dubbel- of crossposten). [/quote]
Topiclock.[/color]25 maart 2008 21:35