Flyff werkt niet
maart 2008
-
bart.Heey,
Ik heb flyff geinstalleerd, maar ik blijf maar een error krijgen als ik het opstart (screentje):
[img]http://www.imgdumper.com/file/img/2008/mar/22/thumb/8jes6h47thjm4fa5966hrphge.png[/img]
En ik snap er maar niks van, norton staat uit, firewall uit.
Hebben jullie een oplossing?
Alvast bedankt,
Bart
PS: Mijn vriend(en) kunnen wel gewoon op flyff, en site werkt ook. Servers liggen niet plat ofzo22 maart 2008 19:10 -
leviathanHeb je al bij de FAQ van flyff gekeken of daar de support raadgepleegd? Waarschijnlijk hebben Flyff-communities eerder een antwoord op zo'n vraag dan hier.22 maart 2008 19:13
-
lucceyHier staan allemaal help dingen met dezelfde foutcode.22 maart 2008 19:22
-
vixstaIk speelde het ook, als er te veel mensen de game updaten via de patch kan de server overbelast worden.23 maart 2008 10:26
-
arjan_saKlinkt misschien een beetje dom, maar als je aan een programma geen administratie rechten geeft kan hij soms niet het internet op. Zou het dat kunnen zijn?
(rechtsklik->uitvoeren als administrator)23 maart 2008 10:27 -
bart.Nee hij heeft administratie rechten. Luccey die heb ik al doorgekeken en dat werkt niet.
Vixsta, dat is het ook niet. Want ik had het boven op een xp pc even geinstalleerd en daar deed hij het wel. Maarja ik wil het graag op deze pc spelen.
Nog iemand een oplossing?23 maart 2008 11:35