ik heb nu een de 6600-GT van aeolus geinstalleerdmaar nu sluit het spel helemaal af tijdens het laadscherm :.( net iets voor dat je bij het "hoofdmenu" komt weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen??
01 september 2005 17:51
easyboarder
heb je geprobeert het spel opnieuw te installeren? en gewoon van voor af aan te beginne met je nieuwe kaart? Zou ik als eerste doen..Suc6
01 september 2005 18:49
matthijs3146
hmm okeej dat dan maar even proberen , morge ochtend dat (eerst hope op meer oplossingen want op nieuw beginne is nou niet mijn favo)
01 september 2005 19:10
pim1502
kan je je saved games niet opslaan in een mapje zodat je als je opnieuw installeerd weer verder kan gaan?
01 september 2005 21:09
matthijs3146
kijk da kan ik wel ff doen je sava games staan tog in je map user files
01 september 2005 21:10
leviathan
je hoeft je savegames niet te backupen want die worden toch niet gewist. voor de zekerheid kun je het altijd doen
ze staan gewoon in jouw docs met de naam GTASA user files
en probeer je videokaart gewoon eens een update te geven... dat is vast je probleem...
01 september 2005 21:26
matthijs3146
ik ben net klaar met de update maar dat was het niet.
ik krijg het hele spel niet eens gewist op geen manier dan krijg je op een bepaald moment de vraag wil je alle bestanden verwijderen? dan doe klik ik ja aan en dan stopt hij ook met het verwijderen.
gta sa geeft problemen op sommige hardware onderdelen , je kan best een nvidia gebruiken want gta heeft samen gewerkt met nvidia ' zie loading screen '
Kheb dat probleem al veel tegengekomen in de zaak
14 september 2005 21:19
matthijs3146
ik gebruik nvidea sinds in de 6600GT heb geinstalleer geeft hij pas problemen