oke ik heb een half uur lopen zoeken maar kan niet vinden of mijn proccesor SSE2 of SSE3 ondersteunt het is een intel pentium m 715 processor
(1.5ghz, 400mhz FSB, 2mb k2 cache)
weten jullie het ik kan he tniet vinden
22 maart 2008 12:53
sjz
Ik wil de pret niet bederven voor iedereen, maar dit soort topics zijn volgens mij (en de regels) niet toegestaan op TweakWindows omdat een OSX-versie op een PC installeren illegaal is (staat duidelijk vermeld in de EULA van Apple).
Maar bon, om erachter te komen of je processor SSE2 en SSE3 ondersteunt kan je even CPU-Z voor gebruiken.
22 maart 2008 12:58
caspar
Jw94, dat kan je met CPU-Z zien.
[url]http://avantage.co.nr/cpuz_144.zip[/url]
Het staat op het 1e tabblad bij "instructies". Mijn AMD Athlon 64 X2 ondersteund bijv. MMX (+), 3DNow! (+), SSE, SSE2 ?n SSE3..
22 maart 2008 12:59
jw94
werkt die ook op linux ubuntu?
het progje ken ik dat heb ik zelf op tw geupload
22 maart 2008 13:35
sjz
Misschien dat dat progje via Wine wel kan werken...
22 maart 2008 13:38
jw94
ik heb totaal geen verstand van unix k kan er zelfs niks instaleren
ik zet er eerst maar weer xp op
22 maart 2008 13:39
jaspervh
niet aan beginnen. apple is slecht
22 maart 2008 13:50
sjz
[quote=106703]
<inhouden, inhouden... hier reageer ik zelfs niet op...> :| Ok? ik reageer er dus in beperkte mate op. :P Uw reactie draagt dus totaal niet bij aan deze topic Jaspervh, dus gaat u aub ergens anders verkondigen dat "apple slecht is"... ;)
Mjah Linux is een zeer goed OS, maar je moet er verstand van hebben Jw94. Linux werkt helemaal anders dan Windows. Waarschijnlijk probeerde je .exe-bestanden te installeren? Want dat lukt niet, de bestanden moeten in jouw geval .deb zijn.
Via "Add/remove programs" kan je makkelijk programma's installeren en verwijderen trouwens, je krijgt een gigantische lijst van programma's die je kunt downloaden & installeren. :P
22 maart 2008 14:43
raymus
Waarom ga je niet gewoon proberen en kijken hoever je komt...? Dat is het leuke aan pc kwa software kan er weinig fout gaan lukt het niet instaleer je gewoon xp er weer op.. Dus ik zou zeggen Try Before You Die!
22 maart 2008 14:50
blacksorcerer
De nieuwe regels van TW zijn wat verduidelijkt, waardoor we ook met duidelijkheid kunnen zeggen dat dit op het forum niet is toegestaan, omdat dit volgens de Software License Agreement niet is toegestaan:
[url]http://images.apple.com/legal/sla/docs/macosx1044.pdf[/url]
[quote]This License allows you to install, use and run one (1) copy of the Apple Software on a single Apple-labeled computer at a time. You agree not to install, use or run the Apple
Software on any non-Apple-labeled computer, or to enable others to do so.[/quote]