beste tw'ers ik heb nog een laptop liggen acer travelmate 4001 (voor meer info zie profiel)
en ik had wel eens gehoord dat er in mac os leopard een bug zit zodat hij ook op gewone pc kon.
nu is mijn vraag werkt dit alleen voor pentium 4 en amd 64xp's of valt de proccessor van mijn laptop ook onder de bug en zo ja hoe moet dit in zijn werkt gaan mac op pc.
moet ik bijvoorbeeld de hele schijf wissen of moet er al een os zijn geinstalleerd.
op google en yahoo heb ik al gezocht daar kreeg ik allen sites over virtual pc en pc vs mac.
hopelijk weten jullie meer
met vriendelijke groeten
jw
ps: ik wist niet waar ik dit moest plaatsen is hij verkeerd geplaatst wil een mod hem in de goeie catogorie zetten
22 maart 2008 09:30
arjan_sa
Oke wat ik hiervan weet:
Is dat je een intell processor nodig hebt, dat het ook werkt op DualCore, dat het alleen werkt met SSE2 en SSE3 (ofzo:P).
Dat je 2hd's nodig hebt, waarvan 1tje extern mag zijn.
Dat je tenminste 30gig vrij nodig hebt op elke HD.
Dat je dan illegaal de gepatchde versie van MAC OSX leopard moet downloaden wat ik je sterk afraad.
En volgens een vriend van me kan je met die gepatchte versie niet het internet op.
voldoet je laptop daaraan? Dan kan je het met gemak erop doen:P
22 maart 2008 09:46
jw94
ik heb 1 hd met 100gb vrije ruimte en ik heb een intel centrino mobile en waarom moet hij illigaal gepatcht zijn en waarom kan je niet op het intenet?
22 maart 2008 09:55
luccey
Ik heb laatst Tiger op mijn pc werkent gekregen. En ik kan ook niet op internet. Waarscheinlijk komt dit door dat er geen drivers voor je lan ding zijn voor Mac.