-
syntax terror
Hallo,
Ik wil mschn een casemod gan maken met een oude p3, die wil ik namelijk in een aquarium stoppen en dat aquarium vullen met een transpirante niet electischitijd gelijdende hitte gelijdende vloeistof.
In eerste instantie zat ik te denken aan slaolie of iets dergelijks, maar dat mocht nie van mijn vader (te veel geknoei volgens hem).
Heeft iemand nog sugesties voor een vloeistof??
greetz,
Syntax
21 maart 2008 22:53
-
blacksorcerer
Ik heb er op casemods sites meestal gezien met mineraalolie of zonnebloemolie, hoe dan ook, je komt steeds bij een olie uit...
Welke vloeistof vindt je vader dan niet 'te veel geknoei', een vloeistof die niet vloeibaar is? :p
21 maart 2008 23:24
-
lbjornl
Zal mijn chemie eens bovenhalen (A), gebruik een chemische stof die veranderd wanneer je er water of zuivere alcohol bij giet best wel cool. Ik weet alleen niet wat je pa geen geknoei vindt. Vloeibaar is vloeibaar en blijft nat :P.
22 maart 2008 00:06
-
arjan_sa
nou dat is niet helemaal zo lbjorn:P..
Zonnenbloem olie is vloeistof maar niet nat:P..
Volgens mij is slaolie de beste optie, waarom zou dat teveel geknoei zijn:S
22 maart 2008 09:06
-
xp 2
Of babyolie, ik heb ooit daar iemand een PSU mee zien modden.
Weet je wat pas cool zou zijn:p als je een vloeistof had waarinje pc kon, en dat er dan nog eens visjes tussenzwommen :p
22 maart 2008 09:24
-
marijn100
[quote=106655]Lol dan krijg je een "PC-vis" :P
22 maart 2008 09:32
-
jw94
offtopic: dan zou je alle onderdelen van je pc in water dicht materiaal moeten verpakken dan zou het kunnen
22 maart 2008 09:33
-
syntax terror
komen ze bij de fans en dan heb je sushi :P
dus eigenlijk zit ik toch gwn aan -oli vast.
Ik moet ook nog ergens de hd's en cd-rom kwijt, waar zou ik die kunnen lozen??
22 maart 2008 09:33
-
arjan_sa
als je aquarium een soort van Kap heeft met een ronding aan de bovenkant waar bijv. een TL buisje zit. Kan je je Hd's en cd drive kwijt denk ik.. Alleen ziet dat er niet zo heel mooi uit vanwege de bekabeling, maar die kan je vastzetten aan de hoeken.
22 maart 2008 09:35