Need For Speed Most Wanted Black Edition
maart 2008
-
prostreethallo mensen
ik ben bezig met het spel Need For Speed Most Wanted Black Editon. ik wi hem gaan kopen voor de ps2 wan op mijn computer heb ik geen mooi beeld en hij is niet voor de ps3 gemaakt dus daarom maar voor de ps2 maar ik kan hem nergens waar ik kijk vinden ben al bij een aantal zakken geweest en bezig op internet op naar aa het zoeken maar weten jullie nog wat voo mij winkel waar ja ze kan kopen ik woon in Zud-Holland vlak bij zoetemeer dus dat jullie in de richthing kunnenkijk
Alvast Bedankt: PROSTREET20 maart 2008 19:51 -
keitaro20 maart 2008 19:55
-
prostreetdat is de gewone versie van het spel er bestaat ook nog een Black Edition van het spel met een zwart hoesje die bedoel ik20 maart 2008 19:58
-
ikkusIk woon zelf in Zoetermeer, en weet dat er in de Pasage (in de wijk Stadshart) een gamewinkel zit genaamd Futere Zone. Ik heb ff op hun site gekeken, zij verkopen duidelijk NFS Most Wanted (Black edition). [url]http://www.futurezone.nl/default.aspx?ID=3789&SID=2337[/url]. Ze zitten tegenover de dierenwinkel (Discus), en als je dat niet kan vinden, heb je hier een beschrijving van hoe je er komt (iets omplaag scrollen).20 maart 2008 19:58
-
prostreetok? bedankt maar is dat de prijs van nu en er staat prodct is monenteel niet meer levenbaar20 maart 2008 20:12
-
leviathanDe black edition is ookn een kleinere oplage special edition he, kleine kans dat die hier nog te vinden valt. Volgens mij is ie zowieso niet erg flink in de verkoop geweest hiero. Elke autofetesjist die ik hier ken heeft de gewone editie.20 maart 2008 22:41