Dus jij hebt 5 Vista licenties en jij verkoopt er 1 met de pc mee?
Verder mogen de harde schijf en geluidsset wel wat uitgebreider.
17 maart 2008 19:48
renssies
is die vista legaal
17 maart 2008 21:02
arjan_sa
...
Verder aan de TS, als ik een macG4 zou hebben zou ik het overwegen maar met een G5*-)..
verder kan ik je niet helpen:)
...
18 maart 2008 16:06
erwin_w
[color=black][size=8]MODBREAK: [/size][/color] [color=blue]Mensen, zullen we niet gaan discusseren over hoe goed of slecht een OS is (dan zijn we daar echt voorlopig niet over uitgepraat), daar zijn andere topics/polls e.d. wel goed voor. Laten we het weer ontopic houden en gewoon meegaan met de start-topic. [/color]
18 maart 2008 16:37
renssies
oke ik wil ff terug komen op mijn eerdere vraag is die vista legaal? anders heb k misschien iemand.
18 maart 2008 16:53
diiabl0
Ja ik zit er ook om over na te denken om het voor een G4 te proberen..
Wat je al zei was correct.. Hoe het met de licenties zit heeft Laviathan al verteld..
Ik instaleer 'm voor die gene helemaal opnieuw zit er een virus scanner op alles..
En hij staat nu ook tekoop trouwens
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black]Onzinnige posts van andere leden verwijderd...[/color][/size]
18 maart 2008 17:10
renssies
wat wil je eigelijk doen op die mac dan kan ik je wel aanraden welke je moet nemen?
wil je er bijvoorbeeld op gamen programmeren of iets anders. ben zelf ook op zoek naar een mac voor het programmeren het liefst heb ik dan een goedkope mac mini
18 maart 2008 17:42
diiabl0
Gamen hoeft niet perse.. Ik wil gewoon graag mn dingen doen.. Muziek downloaden af en toe 'n spelletje spelen maar dan hoef ik geen grof spel zeg maar.. Films downloaden en ik wil graag een keer de mac werel bekijken..
18 maart 2008 17:48
renssies
dan kun je een g4 nemen maar als je echt hd en veel muziek/video's wilt moet je echt een g5 nemen (p.s. als je wil chattenopje mac raad ik je de g5 aan die heef een cam ingebouwd en is met leopard.