Dus jij hebt 5 Vista licenties en jij verkoopt er 1 met de pc mee?
Verder mogen de harde schijf en geluidsset wel wat uitgebreider.
17 maart 2008 19:48
renssies
is die vista legaal
17 maart 2008 21:02
arjan_sa
...
Verder aan de TS, als ik een macG4 zou hebben zou ik het overwegen maar met een G5*-)..
verder kan ik je niet helpen:)
...
18 maart 2008 16:06
erwin_w
[color=black][size=8]MODBREAK: [/size][/color] [color=blue]Mensen, zullen we niet gaan discusseren over hoe goed of slecht een OS is (dan zijn we daar echt voorlopig niet over uitgepraat), daar zijn andere topics/polls e.d. wel goed voor. Laten we het weer ontopic houden en gewoon meegaan met de start-topic. [/color]
18 maart 2008 16:37
renssies
oke ik wil ff terug komen op mijn eerdere vraag is die vista legaal? anders heb k misschien iemand.
18 maart 2008 16:53
diiabl0
Ja ik zit er ook om over na te denken om het voor een G4 te proberen..
Wat je al zei was correct.. Hoe het met de licenties zit heeft Laviathan al verteld..
Ik instaleer 'm voor die gene helemaal opnieuw zit er een virus scanner op alles..
En hij staat nu ook tekoop trouwens
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black]Onzinnige posts van andere leden verwijderd...[/color][/size]
18 maart 2008 17:10
renssies
wat wil je eigelijk doen op die mac dan kan ik je wel aanraden welke je moet nemen?
wil je er bijvoorbeeld op gamen programmeren of iets anders. ben zelf ook op zoek naar een mac voor het programmeren het liefst heb ik dan een goedkope mac mini
18 maart 2008 17:42
diiabl0
Gamen hoeft niet perse.. Ik wil gewoon graag mn dingen doen.. Muziek downloaden af en toe 'n spelletje spelen maar dan hoef ik geen grof spel zeg maar.. Films downloaden en ik wil graag een keer de mac werel bekijken..
18 maart 2008 17:48
renssies
dan kun je een g4 nemen maar als je echt hd en veel muziek/video's wilt moet je echt een g5 nemen (p.s. als je wil chattenopje mac raad ik je de g5 aan die heef een cam ingebouwd en is met leopard.
18 maart 2008 17:52
diiabl0
Ik wil ook het graagst de G5 maar er moeten eerst mensen komen die 'm weg willen ruilen voor mijn Asus..
18 maart 2008 17:54
druipsnuit
van ruilen komt huilen :P
18 maart 2008 17:55
zone
Hoe vraah je er min. voor als je hem verkoopt ?
18 maart 2008 18:00
diiabl0
toch wil ik er wel rond de 450 - 500 voor..
18 maart 2008 18:02
renssies
je kunt ook en mac mini nemen zijn een stuk goedkoper en ook goed alleen en beetje weinig geheugen. kijk op marktplaats daar vind je er wel een.
misschien kun je kijken of je mac o die windows pc kan installeren?
18 maart 2008 18:27
jw94
mac op een windows pc dat is toch onmogelijk
18 maart 2008 18:55
bram13
Kun je wat meer vertellen over de inhoud van jou PC :S
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] lees eerst de topicstart voordat je post! Daarin stond een duidelijke link naar de advertentie met de specificaties van de pc. [/color][/size]
18 maart 2008 18:58
diiabl0
Asus Pharaoh Hardware:
Processor:
Intel Pentium 4 HT Inside.
CPU 2.40Ghz
Moederbord:
ASUSTek Computer Inc.
Model: P4P800
Bios:
American Megatrends Inc.
Version 1005.001
Interngeheugen:
DIMM DDR400 - 2048MB
Videokaart:
ATI Radeon 9600 256MB AGP 8x
----------------------------------
Extra's :
Acer AL1916W 19' TFT Monitor
Logitech 5.1 Surround System
NEC DVD-RW ND-3550A ATA Device
SONY DVD-RW DRU-710A ATA Device
Linksys Wireless-G PCI Adapter
300GB Hardeschijf (Intern)
18 maart 2008 19:01
druipsnuit
het schijnt dat je op e nieuwe mac's wel windows kunt draaien maar volgens mij geen mac op een pc
18 maart 2008 19:05
renssies
kijk op youtube?
18 maart 2008 19:07
diiabl0
De nieuwe mac hebben een standard ingebouwden Virtual Machine daar kun je inderdaad Windows op draaien ja..
18 maart 2008 19:09
renssies
die functie heet bootcamp en schijnt niet perfekt te zijn.
18 maart 2008 19:10
sjz
[quote=106356]
Man aub jij begint mij dus echt serieus te irriteren. Eerst met je belachelijke 3 lekken die Apple heeft... Moet ik is de lijst erbij nemen die Windows heeft?
En nu is een feature slecht die jij nog nooit gezien hebt, laat staan gebruikt hebt? Die functie werkt dus super... ;)
Bij het booten <alt> ingedrukt houden om in Windows te booten... Da's nu moeilijk... En wil je die Windows verwijderen? Boot in Mac OS X, start Boot Camp op (uit elkaar, NIET aan elkaar) en kies: "Windows verwijderen en harde schijf herstellen" en tadaa, de 2 partities worden terug samengesmolten in 1 partitie met OS X, zonder dataverlies.
Ga jij maar Partition Magic halen om een Linux-partitie te verwijderen en deze terug samen te laten smelten met je Windows-partitie zonder dataverlies... Tjeezes hier erger ik me in. ;) Altijd die onredelijke kritiek op Apple.
[offtopic]simon8400: Renssies, Sjz is moe atm maar ik geef hem wel gelijk.. Boot Camp werkt perfect. Kan gewoon niet gemakkelijker.[/offtopic]
18 maart 2008 20:40
blacksorcerer
[color=black][size=8]MODBREAK: [/size][/color] [color=blue] Het gaat hier niet om het draaien van Windows op Mac's, of het draaien van OS X op een pc. Dat is beiden inmiddels mogelijk, maar niet in alle gevallen legaal! Indien de TS toch ge?nteresseert is in ??n van die dingen, zal hij daar een ander topic voor moeten openen, op Google moeten zoeken, of de zoekfunctie van het forum moeten gebruiken (Ikkus heeft bijvoorbeeld als projectje Mac OS X op een pc ge?nstalleerd).
Nu dus weer ontopic. [/color]
18 maart 2008 20:43
renssies
heb je al iemand gevonden? ik weet niet of dit mag in dit topic maar ik ben ook opzoek naar een goedkope mac mini of imac. zie ook mijn atvertansie maar Diiabl0 gaat voor. [url]http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//computer-hardware.marktplaats.nl/apple-desktops/156399400-gezocht-apple-mac-met-1gb-voor-programmeren-en-testen.html[/url]