Ik snap niet wat het probleem van lawaai is, zet je de speakers wat harder heb je er ook geen last van
17 maart 2008 21:32
masterwillems
heb hier nu net 2 dagen een 8800gt in zitten en vind het "lawaai" niet echt storend het is btw die van XfX, de reden waarom ik voor de XfX heb gekozen? me vorige graka (7600GT) had ik geen een probleem, was stabiel en mooie temperaturen (mijn 8800GT komt ook niet boven de 60 graden celsius(L)) als je wilt slapen terwijl je pc aan staat kan je beter voor een 7300 gaan maar dan zit je gelijk naar hele andere dingen te kijken.
17 maart 2008 21:59
leviathan
We hebben het nog niet over verschil in geluidsproductie (en fans) gehad, dus laten we nou maar rustig een antwoord van de TS afwachten.
17 maart 2008 22:11
bj farmore
Maar goed het komt er toch op neer dat er een groot verschil in mening is en dit simpel gewoon is op te zoeken via reviews. Want Masterwillems en Raymus kunnen het al niet eens zijn over geluidsproductie. Ik zou zeggen dat hij nu gewoon moet zoeken. Hij weet zijn eisen wel en zo kan hij het wel vinden. Zo kun je namelijk ook nog wel doorgaan over dat de ??n 2x DVI wil en de ander DVI en VGA. Maar dat weet hij zelf wel en zo kun hij simpel gewoon zoeken. Of AGP of PCI-e(hoewel dat hier dacht ik niet van toepassing is) enz...