Weet iemand hoe je GRATIS webspace kunt aanmaken aanvragen.
Ik heb gehoord dat je op .tk gratis space kunt vervardigen.
Het maakt niet uit op welk .tk , .be , .de , .nl , .com , .net , .org
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.
ps: ik heb nu webspace op www.users.skynet.be
16 maart 2008 15:01
keitaro
[google=free webspace]
16 maart 2008 15:04
stephan90
[url]http://www.freewebs.com/[/url] misschien? daar kan je html website's bouwen en daar kan je ook van alles uploadenen op [url]http://www.joynic.com/[/url] kan je .be.tt of .nl.tt of .eu.tt url aanvragen
16 maart 2008 15:28
berre
Komt er dan reclame op mijn site zoals : dat poker gedoe , klik hier en win ... , en zo winnen tegen zo een heel gemakkelijke cpu?
16 maart 2008 18:31
7741globe
ja, maar dat heb je daar mee.
Wat ook een goeie is is www.deds.nl.
Daar heb je een webmail en een webspace voor helemaal niets.
En daar heb je geen reclame.
Alleen de webmail werkt niet zo goed, ik krijg zelf allemaal foutberichten.
16 maart 2008 18:33
blacksorcerer
Tja dat is het nadeel van gratis oplossingen. De bedrijven die dat mogelijk maken, moeten toch ?rgens hun inkomsten vandaan halen om dat mogelijk te maken.
Je kan ook naar een betaalde oplossing kijken, dat biedt gewoon erg veel voordelen en je hebt ze al voor 1 euro per maand voor de hosting en 5 tot 10 euro per jaar voor het domein (bij een pakket vrijwel altijd al inbegrepen). Er zijn genoeg sites die kijken naar de kwaliteit van die sites en waar gebruikers ook beoordelingen geven erover, misschien is het handig daar dan eens naar te kijken.
16 maart 2008 18:34
erwin_w
Als je iets gratis wilt hebben zal er 'bijna' altijd reclame op verschijnen, waar denk je dat die mensen anders de kosten vandaan moeten halen.
Is net zo als met de tv-zenders, reclame is nu ??nmaal nodig om een groot gedeelte van de kosten te kunnen dekken.
Wat betreft de .tk, dit bestaat alleen maar uit een redirect-url, dus een doorverwijzing naar je oorspronkelijke web-adres, meer niet.
Dus of je neemt genoegen met wat reclame of je betaald voor een webspace zonder reclame.
Edit, was bericht aan het typen toen BS zijn bericht posten, nou ja, twee keer een bevestiging
16 maart 2008 18:38
keitaro
Wel dat soort oplossingen is altijd zeer gemakkelijk vind ik zelf.
Wil je iets goeds... Geef je geld uit. Hoe meer je uitgeeft hoe beter het is.
Wil je niks uitgeven... krijg je waardeloze dingen. Veel reclames, geen support, alles zeer beperkt...
Als ik zelf iets wil waar ik veel gebruik van zal maken... Trek ik daar gewoon mijn portomonee voor open...
16 maart 2008 18:57
vixsta
www.gethost.nl is wel een goed bedrijf, keurige hosting! helemaal gratis!
16 maart 2008 19:31
caspar
Stuur mij maar een berichtje met je msn, je mag best op mijn server. Ik ben al bezig met een website. Ik wil gratis webhosting op mijn server aanbieden.
16 maart 2008 21:31
blacksorcerer
Alleen heb je dan nog steeds reclame als je daar zo'n gratis domein (lees: wat eenvoudigere redirect) voor gebruikt.
Mja je kan dan wel gewoonlos een domein aanvragen, en dat heb je wss al voor minder dan 10 euro per jaar, wat maar een schijntje is, ook voor personen die misschien wat minder geld hebben. Soms zelfs minder dan 5 euro voor een contractduur van 1 jaar, bv: [url]http://www.hostnet.nl/hostnet/acties.php?action_id=17[/url]
16 maart 2008 21:47
caspar
Ik gebruik altijd www.freedomain.co.nr! Je mag zelf een bannertje plaatsen die enorm klein is. Verder 0% reclame.
17 maart 2008 07:47
vrome8
ik gebruik altijd www.110mb.com 5Gb opslagruimte en 300GB bandbreedte, en soms eens reclame in een pop-up. Maar in FireFox of Internet Explorer worden die toch geblockeerd.
17 maart 2008 18:18
pfugers
Wat je ook kunt doen is gewoon je eigen webserver maken. Dat is het voordeligst en makkelijk te onderhouden. Ik ben 12 euro per jaar kwijt.en dan heb je gewoon een .nl of .com .org nome maar op. Wat je dan gewoon is domein naam registeren. Er is nergens een gratis domein aan te schaffen. Of er moet zo veel reclame opzitten. Tk is wel gratis maar krijg je eerst 20 schermen reclame voor dat je normaal op je site zit.
17 maart 2008 18:36
jw94
ik gebruik freewebs.com en dot.tk maar dat van mij zijn maar experimenten als je echt iets profesioneels wil doen zal je echt moeten betalen
17 maart 2008 18:43
berre
Bedankt voor de informatie ik ga eens denken wat ik ga doen.
Michien tog betalen.
Wie weet.
Dat is dus alleen het domein (.tk) en dat laat je dan verwijzen naar bijvoorbeeld de gratis webruimte wat je van je provider krijgt om de bestanden op te zetten. En zo heb je dan geen reclame, mits je binnen het juiste aantal hits per dag valt bij .tk.
Daarnaast zijn er ook nog wel andere gratis domeinen, die dan meestal 2 'extenties' hebben zoals .nl.tt (al eerder genoemd geloof ik) en daar kun je soms ook de reclame uitzetten. Zo heb ik op interglot.com al meerdere .nl.tt domeinen geregistreerd, en heb er geen reclame op (ik heb geen script ervoor gebruikt om het te omzeilen o.i.d.).
[color=gray]Edit: Zeggen dat er een slotje op kan is trouwens overbodig, dat zal iemand van de staf wel beslissen, er kan bij een gedeelte van de topics nog ruimte zijn voor aanvullingen of kleine variaties op de vraag of het probleem. Zie tevens de regelgeving daarover.[/color]
19 maart 2008 22:21
clookie
zoals Vrome8 al zei,
110mb.com is zeker en vast de moeite waard
momenteel de beste gratis host die er is
(let welop, voor een aantal SPECIALE zaken moet je een kleine fooi betalen, maar tis slechts eenmalig en goedkoop, wrm? omdat deze dingen normaal nooit gratis zijn omdat ze de servers vertragen)
voor de rest: beste service ooit