Sansa View wordt niet herkent door vista.
maart 2008
-
enesgIk heb pas een Sansa view aangeschaft.
Maar als ik hem aansluit staat er zoeken naar driver ,,drivers geinstaleerd.. maar dan staat ie nog steeds niet bij Computer. Als ik daarna weer hetzelfde doet gaat ie opnieuw driver instaleren, maar hij word nog steeds niet herkent.
Ik heb hem net aangesloten op windows xp computer & daar doet ie het perfect zonder ook maar iets te instaleren :S
Weet iemand waar ik drivers kan vinden of een aandere oplossing,,11 maart 2008 20:31 -
blacksorcererWat dacht je van de offici?le site? ^o)
[url]http://www.sandisk.com/Retail/DriverDownloads.aspx[/url]
Ik kan uit je TS niet opmaken of je daar al gezocht hebt, en wat je verder zelf hebt geprobeerd of gezocht...
Lees ook even de regels door.11 maart 2008 20:35 -
enesgJa daar heb ik al gezocht..
En nee daar staan geen drivers voor de Sansa11 maart 2008 20:37 -
blacksorcererKijk welk type jij hebt (blijkbaar zijn er verschillenden), en probeer eens die FIrware updater of de connection recovery tool die daar staan. Kijk ook ff of op die wat jij gekocht hebt ook al ergens staat dat ie op Vista zoumoeten werken, en lees de handleiding eens goed door, mocht je dat nog niet gedaan hebben (tja, het is nu eenmaal zodat er veel mensen 'problemen' hebben, gewoon door het niet goed lezen van een handleiding of website).
Ik wil je best helpen, maar ik heb geen Sanse, en met weinig info kan ik nogal weinig, behalve je verwijzen naar de logische plaatsen die je een oplossing kunnen bieden (faqs, drivers, firmware etc.) ;)11 maart 2008 20:41