Hallo,
Hebben mensen ook verstand van programmeren?
Ik wil graag een soort prijsvraag voor op internet maken, heb alleen geen flou idee hoe ik dit zou moeten programmeren. Heeft iemand dit al? Of weet iemand hoe dit te maken?
Alfast bedankt! Mvg Dave_17.
07 maart 2008 19:58
michelvandijk
[color=blue]Voordat ik begin, denk a.u.b in het vervolg ff aan je spelling:) (Alvast dank)[/color]
Zou je misschien iets meer informatie willen geven ..? Beetje onduidelijk
07 maart 2008 20:29
dave_17
Voordat ik begin, sorry voor de spelling:p
Maar ik bedoel een soort poll, waarop mensen kunnen stemmen, ik wil dan ook kunnen zien wie gestemt heeft en wat diegene gestemt heeft.
07 maart 2008 20:44
michelvandijk
Kijk, nu komen we tenminste ergens ..:p Z? is het al een heel stuk duidelijker:)
07 maart 2008 20:49
dave_17
Mooi dat het nu duidelijk is:p
07 maart 2008 21:00
blacksorcerer
Al eens gedacht aan het fenomeen 'Google' ? om eens een voorbeeld te geven:
[google=prijsvraag+script]
En voor dit onderwerp zijn ook speciale fora bedoelt zoals HTML en PHP, i.p.v. de huiskamer. Aangezien er op het gebied van PHP hier talloze mogelijkheden ?n voorbeelden vanzijn verplaats ik het daar naartoe. Mocht je nog niet de regels hebben gelezen, dan dat graag even z.s.m. te doen ;)
07 maart 2008 21:14
dave_17
Oke, dat wist ik dus niet:p anders had ik dat wel gedaan in HTML en PHP. Op google zoeken had ik gedaan, maar dat wat jij daar hebt nog niet geprobeerd, zal het gelijk eens doen! bedankt
07 maart 2008 21:54
raymus
Je kunt ook gaan google op pol op je website??? Echt google is onze vriend(A)
07 maart 2008 22:48
dave_17
Jah, ik heb gevonden wat ik nodig had! Google is inderdaad onze vriend;)
Bedankt!
08 maart 2008 09:19
keitaro
[quote=105495]
En wat heb je dan gevonden als ik vragen mag? Dan kunnen we dat hier vermelden,
08 maart 2008 11:21
blacksorcerer
Dus... de volgende keer eerst de regels lezen, dan zelf nadenken wat je aan je probleem kan doen en zo kan een simpele Google opdracht voorkomen dat er topics komen waarin alleen naar Google wordt verwezen. Vergeet niet ook in het engels te zoeken, ben je niet zo goed in engels, gebruik dan een woordenboek en/of een online vertaler (Google geeft je meestal zelfs al de optie de gevonden website dan te vertalen naar NL!) en dat kost dan nog steeds minimale tijd tegen een klein beetje moeite.
[color=gray][/preek][/color]
Graag je gevonden antwoordt nog (zoals Keitaro zegt) even in je laatste post of de topicstart plaatsen, hebben anderen er nog wat aan