Hoe kan de cd nu weten dat je het spel geinstaleerd hebt: door het exe bestandje van op de cd te vergelijken met de echte crack in je dictory. Behalve bij de laatste ubi spellen zit het wat anders in mekaar.Normaal staat het gewoon op de cd hoor.
08 maart 2008 00:05
knarf
IK HEB DIE CD NIET, die heeft een vriend en die is op vakantie :(. DUS wie heeft de Sims 2 op zijn pc staan en wilt dat bestandje even posten. Of wie weet een goede bouw crack, dit is wel degelijk legaal aangezien ik een legale sims 2 heb.
08 maart 2008 10:43
louwrens
[quote=105500]
dus jij hebt m geleend van die vriend? dan is ie dus wel illigaal:P
want hij heeft m gekocht.
08 maart 2008 10:57
knarf
Het is andersom, hij heeft hem van mij geleend en mog hem mee op vakantie nemen.
Is er geen patch dat ik die no cd weer weg kan halen
08 maart 2008 10:59
keitaro
Een no-cd crack is gewoon een gecrackte exe file van de originele file. Als je de crack wilt geburiken maak je uitteraard een copy van de originele exe en daarna flikker je de gecrackte er over heen en tada het werkt. Wil je het terug delete je gewoon die gecrackte.exe en gooi je de originele terug.
Heb je geen copy van de originele exe gemaakt? Of geen beschikking meer tot de cd? Tja... jammer dan...
Game herinstalleren dan maar...
08 maart 2008 11:25
knarf
Heeft niemand dat .exe bestandje ?
08 maart 2008 11:38
simon8400
Zoek anders op internet, genoeg over te vinden.
08 maart 2008 12:04
blacksorcerer
Yup, je zult dus het bestandje zelf moeten downloaden, waar of op welke manier je dat kan doen, gaan we hier bespreken en dat zul je dus zelf even moeten uitvissen. Het is en blijft warez, en wij hebben geen mogelijkheden te controleren of je nu wel of niet een legale versie hebt. Als iemand hier zich de moeite wil nemen het te uploaden, kan je dat de TS nog altijd per PM bekend maken, maar hier gaat een slotje op omdat er nu alleen nog aangestuurd wordt op een executable die alleen bij de warez-scene of een originele cd/dvd te verkrijgen is (en laatstgenoemde heeft de TS zelf of een van zijn kennissen in zijn omgeving niet).