World Of Warcraft
maart 2008
-
pcboerSpeelt er iemand hier eigenlijk World of Warcraft (TBC) ?
06 maart 2008 18:32 -
bram1994Ehm, ik niet maar ik heb er wel ooit van gehoord :P06 maart 2008 19:14
-
xp 2Ja, ik weet wat zn plan is, hij wil ergens aan een of andere wedstrijd meedoen, en zoekt nog tegenspelers :p07 maart 2008 21:07
-
blacksorcererLaten we niet te vroeg conclusies trekken... maar het is wel fijn als hij even een fatsoenlijke topicstart maakt waarin staat wat de bedoeling of het nut van dit topic is, want er zijn miljoenen WoW spelers, dus dat die er hier ook wel zullen zijn is bijna overbodig om te vragen ;)
Pcboer, lees even de regels door en maak je topicstart duidelijker. Als je het gewoon over de game WoW wil hebben, zet dan overzichtelijk ook wat informatie (en eventueel ook links) in de topicstart. Kom je hier vragen om tegenspelers, teamleden of anderswijs mensen werven is dat hier echter niet toegestaan.07 maart 2008 21:22 -
xp 2@ BS: ik kan wel conclusies trekken, hij heeft het mij ook al gebraagd :p
het is namelijk mijn beste buurjongen :p07 maart 2008 22:54 -
pcboerXP2 daar ging het niet over :p
Ik wou gewoon es kijken wie er ook Wow speelt kunne we mss same spelen( Altijd leuker dan alleen :D)
Als het ook al verboden is om gewoon te vragen of iemand ook World of Warcraft speelt Amaai :o
Het was dus niet de bedoeling om iemand te vragen om aan een toernooi mee te doen beste buurjonge :p
Wou het gewoon effe vragen.. sorry08 maart 2008 12:56 -
koenhIk speel World of Warcraft The Burning Crusade, maar dan wel op een private server.09 maart 2008 01:04