Ben opzoek naar een driver van het volgende type:
digimate 3d sound / MF1000 sound card
Het gaat dus om een driver voor een geluidskaart. (of noem je dat een stuurprogramma)
Heb al gezocht op www.driverguide.com maar dat leverde geen resultaten op.
edit, op me pc staat Windows ME (millenium edition)
Alvast bedankt voor je reactie.
Zou best een goede site kunnen wezen maar als ik bij de tab drivers zit en dan gegevens invul om 'm vervolgens te laten zoeken verschijnt er bovenin een balkje met de volgende tekst:
Door uw beveiligingsinstellingen mogen websites geen ActiveX-besturingselementen gebruiken die op deze computer zijn ge?stalleerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven. Klik hier voor opties.
30 augustus 2005 13:52
pim1502
kies voor die opties.. staat er niet iets van.. deze active-X element downloaden of toestaan ofzoiets.. anders moet je daarop klikke
30 augustus 2005 13:54
remcoooooooooo
Nee, normaal gesproken krijg ik wel zoiets te zien maar nu? komt er te staan als je erop klikt:
Help voor informatiebalk <<
30 augustus 2005 13:55
pim1502
hmm.. dan weet k het ff nie, w8 anders maar ff op reacties van andere hier.. je kan anders in de tussentijd ook op google naar die drivers op andere site's zoeke
30 augustus 2005 13:58
remcoooooooooo
Ja ben hard opweg
Maar met die site lukt het al, alleen ff kijken of ie wat kan vinden.
Edit: hij weergeeft die melding dan nog wel maar heb het iedee dat het niet veel uitmaakt.
30 augustus 2005 13:59
ali
welke Active X is het dat ie probeert te downloaden??
30 augustus 2005 14:19
remcoooooooooo
Probeert niet te downloaden maar weergeeft alleen:
Door uw beveiligingsinstellingen mogen websites geen ActiveX-besturingselementen gebruiken die op deze computer zijn ge?stalleerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven. Klik hier voor opties.
30 augustus 2005 14:24
ali
maar je moet ook die naam van die Active X ook te zien krijgen...
ik zal verder zoeken
:dHet zal toch niet waar zijn is het echt de goede!!>>??zou niet verkeerd wezen..
30 augustus 2005 16:50
remcoooooooooo
Ok? die driver staat erop maar nou blijft ie zo'n geel uitroeptekentje weergeven. (dat er kenbaar iets nog niet helemaal goed is) Check de onderstaande 2 afbeeldingen. hoop dat je er wat mee kan!