-
noel
Hey deze gast heeft op een intel x3100 videokaart NFS Pro Street wereknd gekregen hoe doet hij dat weet iemand hier mischien een handleiding voor of een tutorial?
Want bij mij stotterd NFS Carbon al maar hij draait gwn al de nieuwe NFS Pro Street op zon videokaartje?
Link van het filmpje met NFS-Pro Street op de intel x3100
http://www.youtube.com/watch?v=Kw9I1TiQnHs
Alvast, Bedankt.
01 maart 2008 17:18
-
leviathan
En wat heb je er zelf aan gedaan om aan een antwoord te komen?
Als je dat vermeld weten wij wat we alvast kunnen elimineren.
01 maart 2008 17:28
-
blacksorcerer
Instellingen gewoon erg laag zetten en een lagere resolutie gebruiken... Op zo'n YouTube filmpje zie je tenslotte niet echt of het er goed uitziet, en verder weet ik niet echt hoe zwaar Pro Street is, maar ik denk wel dat het mogelijk is de x3100 te gebruiken voor zo'n game, mits je wel ook genoeg geheugen hebt en een fatsoenlijke cpu (liefst een goede dual core als het om dit soort nieuwe games gaat).
De X3100 is wel een van de nieuwste on-board gpu's. dus je moet niet verwachten dat als jij een andere on-board hebt dat die het ook moet kunnen
01 maart 2008 17:29
-
noel
Ik hep zelf ook de Intel X3100 dat weet ik zeker staat overal in de handeliding van mijn pc(Notebook)het is geen dual core maar een celeron maar carbon zal er op moeten draaien want die heeft 1.32ghz nodig en ik hep 1.73ghz dus ik snap het niet.
Maar tog bedankt
01 maart 2008 17:34
-
blacksorcerer
[url]http://wiki.nfsunlimited.net/wiki/Need_for_Speed_Carbon#PC_System_Requirements[/url]
Eigenlijk overal waar ik kijk staat voor Carbon 1.7Ghz als minimum, en dan zit je met een Celeron budget cpu van 1.73GHz dus maar net op het randje. 1GB memory is prima, en bij de X3100 moet je eens kijken in de Bios (op DEL of F2 meestal drukken tijdens opstarten) hij wel voldoende geheugen krijgt toegewezen (probeer deze op 128MB te zetten als dat kan).
Zorg verder dat je alles op laag zet (vooral ook de textures/graphic detail), AA uit, een lagere DirectX (DX) als dat mogelijk is (bijvoorbeeld DX7 i.p.v. Auto of DX9) of desnoods een lagere resolutie (bijvoorbeeld 1024x768) en dat je geen andere (zware) programma's of processen op de achtergrond hebt draaien (zie CTRL+ALT+DEL).
01 maart 2008 17:42
-
noel
Oke maar hij staat op 132mb ram me videokaart 124mb shared en 8mb eigen video geheugen ik kan hem tot 352 krijgen maar hoe in de bios zie ik niks staan maar hoe zet ik hem op de 352mb verder hoe laat ik hem draaien op een lagere direct x hep een speciale game account aan gemaakt waar geen extra programma;s op staan enzo en verder ja zelfs ea zegt dat het 1.32ghz is maarja dat doet er niet toe.
Maar hoe krijg ik hem dus naar 352mb want ik denk dat die gast van youtube hem op 352shared geheigen hep staan ofzo.
01 maart 2008 17:53
-
leviathan
Staat in je moederbord boekje.
01 maart 2008 18:34
-
noel
Het staat niet in de handleiding hep het ook al gezocht op google maar niks gevonden in de bios staat ook niks maar het moet tog lukken.
Weet iemand het post het aub.
Alvast bedankt
01 maart 2008 18:59
-
erwin_w
Duik eens de BIOS in, er zal vast wel iets staan over "Shared Video", er zal nu vast een waarde staan van het gesharede videogeheugen, deze zal je moeten aanpassen.
Heb je eigenlijk geen boekje voor nodig.
01 maart 2008 19:07
-
noel
Hep al in de bios gekeken maar daar staat niks in er staat wel een stuk over video geheugen maar de is grijd en kom er neit bij en er staat ook niks bij van toegewezen geheugen ofzo dus vind het raar maar het moet lukken want het staat zelfs in de handleiding van max ram toegewezen 352mb maar hoe staat er weer niet in.
01 maart 2008 19:10