-
caspar
01 maart 2008 12:39
-
zone
Oh dan ben je wel echt lui om een volledige site lay-out over te nemen !!
01 maart 2008 12:57
-
lbjornl
Wow wat een copyrightschending :O. Maar wie ben ik om dat te zeggen :P.
01 maart 2008 12:58
-
janpieleman
Ik waardeer enorm de layout, en vandaar heb ik de site erop gebasseerd.
Maar kom op nou zeg, wie maalt er nou om een button en een header?
Ik vind trouwens wel dat Caspar erg veel zeurt, hoor!
En als ik er nou een ?tje bij zet?
Ik heb trouwens NERGENS staan stijl ?NickOnline! ;)
Dus zal nu wel copyright voor tweakwindows erbij zetten
Als tweakwindows trouwens contact op wil nemen mag dat gerust :P
01 maart 2008 13:12
-
arjan_sa
Ik zie op deze site nergens een ? tje staan.. Dus ik geloof dat het mag:P.
Verder vind ik het wel leuk hoor. ander kleur. Misscien wel ff anderachtergrondje doen. Dit is te vista/tweakwindows.
En aangezien TW toch met een nieuwe(betere?) site komt:)
edit:
ER is een ? voor copyright van naam/inhoud :P..
01 maart 2008 13:15
-
zone
Maar toch dat je eens een header gebruikt tot daartoe .
Maar echt ook zelfde achtergrondenzovoort is er toch wat over , niet?
01 maart 2008 13:16
-
janpieleman
Wie maalt er nou om zo'n achtergrond? Dan weet ik het goed gemaakt, dan kan ik ook wel een andere gebruiken!
Weet je, het internet is leuk, maar iedereen kan zich ook tegen je keren.
Doe sociaal, en wat mijn oma zegt, je kunt het beter waarderen en er hard om lachen!
01 maart 2008 13:18
-
sjz
U vergeet blijkbaar wel het feit dat u dit niet gevraagd hebt aan Rax! U moet altijd toestemming vragen voordat u zoiets doet.
Rax heeft zijn vrije tijd en moeite in de lay-out van TW gestoken, en u gaat dat even rippen. Zeer, zeer onbeleefd. Als u nu nog toestemming had gevraagd...
Benieuwd hoe een Admin gaat reageren eigenlijk.
01 maart 2008 13:22
-
janpieleman
Ik ook, en vandaar zou ik graag willen weten of ik het nog mag gebruiken, of dat ik het zelf in elkaar moet maken (Hoewel ik dan gewoon de buttons en de taakbalk van vista kan gebruiken)
Ik ga dus bij dezen nu even copyright voor layout van tw erbij zetten. :P
En de inhoud van de pagina's voor mij natuurlijk;)
01 maart 2008 13:24
-
michelvandijk
[quote=104801]
? 2004 - 2008 Tweakwindows.nl
01 maart 2008 13:29
-
zone
[quote=104801]
Er staat wel een copyright logo helemaal vanonder
[quote]? 2004 - 2008 Tweakwindows.nl [/quote]
01 maart 2008 13:30
-
ali
Die N van Nickonline lijkt wel op een 17...
01 maart 2008 13:47
-
janpieleman
17 wat?
Edit: Ja ik zie het
01 maart 2008 13:48
-
nickvdw
jezus watben jy zielig zeg, ga niet lay outs stelen. Ook al is het supper mooi, er is iemand die dat heeft gemaakt en zou het heus niet fyn vinden als jy ff zyn dingen jat.
01 maart 2008 14:12
-
Account verwijderd
Hij heeft toch erop gezet dat de layout door TW is en copyrighted daar is? Ik zie het probleem dan niet. Aangezien de admins er dan wel vanaf weten als hij dat daar zet? Of hij is wel heel dom bezig..
en zowieso een noob scripter, want hij heeft hem niet eens goed geript..
01 maart 2008 14:17
-
zone
[quote=104821]Dat heeft hij er nog maar net bijgezet.
01 maart 2008 14:26
-
frankvalphen
Ik vind het zowiezo best wel stom, Rax heeft zijn tijd in het maken van een site gestoken en dan neemt iemand het zo over, ookal zet hij erbij dat het van TW is.
01 maart 2008 14:35
-
louwrens
er staat bovenaan "Layout ?TweakWindows / Ruby Software"
wss heeft ie dus aan Rax gevraagt:)
[offtopic]erwin nog steeds geen mod?:P(A)[/offtopic]
01 maart 2008 14:35
-
simon8400
Om het zacht uit te drukken ben je ferm verkeerd bezig.
Dus moest ik nu een nieuwssite willen opzetten maar ik ben te lui om een layout te maken voor die betreffende nieuwssite mag ik dan gewoon de CSS/enz van CNN rippen? Ze zullen me graag zien aankomen. Ook al zet ik er copyright CNN bij. Tenzij je toestemming hebt van de maker mag dit niet.
01 maart 2008 14:38
-
janpieleman
Om duidelijk te zijn, heb ik de plaatjes van TW, en een vriend heeft de css gescript.
Aangezien ik een email heb verzonden naar de webmasters hoef ik dus geen commentaar meer op copyright, en wacht dus op een antwoord.
Dus nogmaals, niet geript, maar nagemaakt!
01 maart 2008 14:57
-
Account verwijderd
Plaatjes gekopieerd? Precies hetzelfde nagemaakt? Nog steeds copyrightschending hoor.. En ik geloof er heel weinig van dat die css door iemand anders zo precies hetzelfde is gemaakt.. ^o)
Achja laat hem maar? Het is zo'n flut site dat hij toch binnenkort weer weg is :P
01 maart 2008 14:59
-
arjan_sa
En toch zie ik tot nu toe alleen maar tw leeden die zeiken over copyright.. Jongens, hier hebben wij geloof ik niks mee te maken en laat de admins het afhandelen. Ik vind het goed van de TS om het ff te melden, en iedereen heft gezegd wat zeervan vinden.. maar om nou 4 reacties hier te plaatsen..
Janpieleman heeft het niet zo goed gedaan.. rippen is zowiezo niet goed.. en ik vind dit geen rippen maar ronduit kopieren/plakken ofz..
Geen prestige, niks zelf gedaan.
Prutswerk jonge(ns)...
[offtopic]Rax, keep up the good work(Y)![/offtopic]
01 maart 2008 15:11
-
janpieleman
Mijn site bestaat anders wel al vanaf februari 2005, en ik zal een andere layout gaan maken, want sommige mensen kunnen anderen niet waarderen, en zijn niet sociaal genoeg om te zeggen dat het toch leuk geprobeerd is.
Ik ben dan nog niet zo erg oud, maar ik merk wel op dat de wereld hier een en al negativiteit is!
Iedereen vind zichzelf beter, en geeft vooroordelen over iets wat nog lang niet klaar is.
Degene die hier heeft zitten posten had het beter maar in het andere forum kunnen houden.
Wat mij betreft hoeft er in dit forum niks meer gepost te worden, en ik ga gewoon een ander layout maken, die effectief is voor elke webbrowser.
Jammer dat het zo moet lopen dat iedereen altijd een ander afkraakt op wat hij probeert of waardeerd.
Ik vind dit echt serieus een hele leuke website, maar de mensen die er alleen maar vervelend commentaar op geven mogen van mij ronduit ophoepelen.
Ik ben trouwens niet dom, en 1? een opmerking is voor mij genoeg!
Dus als mijn site af is, let maar op, dan bewijs ik daarmee dat ik heus wel wat kan, alleen heb ik nou ook weer niet alle tijd van de wereld!
Hartelijk dank voor degenen die mij wel begrepen!
01 maart 2008 15:20
-
leviathan
Je had beter gewoon met een admin contact op kunnen nemen als je dit aan wilde geven, dan had je daarvan kunnen horen wat er aan de hand zou kunnen zijn en of erom gevraagd was of de lay-out overgenomen mocht worden. Wat er nu van terecht is gekomen is een 2 pagina's lange flame-war.
Het hele topic ging nergens heen. Nu wel, richting archief.
01 maart 2008 15:53