Ok? je hebt gelijk maar ik kan me wel niet voorstellen dat hij zo een speakertje heeft hea :P.
Hmm hij heeft geen hardware profiel :S.
25 februari 2008 16:58
erwin_w
Ik kan mij dat ook nauwelijks voorstellen maar je weet maar nooit.
Tja, er dat van het profiel heb ik dus al een aantal malen aan hem verzocht maar tot nu toe geen resultaat.
Persoonlijk vind ik, geen hardware-profiel ingevuld, dan maar wachten op antwoord.
[offtopic](misschien iets voor bij de nieuwe regels, mocht dat er al niet tussenstaan straks)[/offtopic]
25 februari 2008 17:14
lbjornl
Als je een vraag stelt is het toch een beetje normaal dat je zo snel mogelijk antwoord en kijkt wat de oplossingen kunnen zijn lijkt mij zo.
25 februari 2008 18:54
keitaro
[quote=104199]
Net zo normaal dat wij eisen dat een hardware profiel ingevuld is zodat wij meer van de systemen weten. En dus kunnen uitzoeken...
25 februari 2008 18:55
lbjornl
We zijn al zo een pagina voort en we weten nog geeneens of hij een geluidskaart heeft of zo een speakertje laat staan dat we de oplossing kunnen wete. Nu ga ik men bek houden : / :P.
25 februari 2008 18:58
berre
Sorry voor het stooren maar ik sluit dit forum.
Ik kan er ook niet elke dag op.
Ik ben geen maniak.
Ik heb het spesiaal tegen Lbjornl = lul
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Laten we het netjes houden a.u.b.![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
27 februari 2008 15:31
lbjornl
Tja als dat geen waarschuwing of ban waart is weet ik het ook niet maar noem mij geen lul want jij bent diegene die iets schrijft en niets terug atwoord.
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Laten we het ontopic houden a.u.b. lees pagina 1 maar eens terug en dan kijk je eens hoeveel NUTTIGE bijdrages je daar geleverd hebt... 0![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
27 februari 2008 15:44
arjan_sa
Mrrja, back ontopic!
Geen geluidskaart? Hmm, maar dan heb je toch nog wel drivers nodig voor je geluidskaart:S.
Probeer eens een linux distro te booten met live cd (bijv Ubuntu/Kubuntu) en speel dan geluid af, kijk of je dan nog steeds een klik hoort. Zo ja, dan is je onboard geluidskaart kapot. Zo nee, dan ligt het aan je Windows' Drivers..