Mijn beeldscherm heeft een resolutie van 1280 ? 1024 dus hoger dan dat zal ik ook niet gaan...
Dus Blacksorcerer zal ik dan eerst een nieuwe voeding kopen en dan die Grafische Kaart of niet?
Maar ik heb besloten dat ik voor deze Grafische Kaart ga .
En niet voor de 'PowerColor Radeon HD 3870X2 1GB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP'.
Dus mijn voeding zal deze Grafische Kaart gewoon trekken he?
26 februari 2008 18:27
lloyd959
Ok, bedankt voor de hulp
26 februari 2008 21:23
vipijsje
[quote]Mijn beeldscherm heeft een resolutie van 1280 ? 1024 dus hoger dan dat zal ik ook niet gaan...
Dus Blacksorcerer zal ik dan eerst een nieuwe voeding kopen en dan die Grafische Kaart of niet?
Maar ik heb besloten dat ik voor deze Grafische Kaart ga .
En niet voor de 'PowerColor Radeon HD 3870X2 1GB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP'.
Dus mijn voeding zal deze Grafische Kaart gewoon trekken he?[/quote]
Sorry als ik een beetje opdringerig doe maar ik moet weten hoeveel ik ongeveer ga uitgeven...
26 februari 2008 23:49
blacksorcerer
In mijn verhaaltje heb ik het toch ook over de 3870 en niet de 3870X2, want die laatstgenoemde trekt @load maarliefst 290W, wat jouw voeding voor alleen de grafische kaart al nauwelijks aankan, laat staan nog eens alle andere componenten erbij. Dus lees mijn verhaaltje (en de posts van anderen nog eens), volg de links die in de posts staan en trek uiteindelijk zelf je conclusie. Jij bent degene die moet beslissen of je wel of niet een nieuwe voeding koop.
Zoals ik heb aangegeven kan het zo zijn dat het wel werkt, maar of dat dan ook tijdens de zwaarste momenten nog zo is, of nadat je voeding weer een half jaartje of een jaar ouder is... Ik zou een nieuwe voeding kopen als ik van een low-end naar een redelijk high-end systeem ga met een dergelijke voeding als je nu hebt.
27 februari 2008 08:17
vipijsje
Ok en als ik deze voeding koop kan ik dan alles wel goed draaien?
Bedankt voor jullie hulp.
27 februari 2008 15:46
luccey
Zeker, beter als goed zelfs. :P
27 februari 2008 18:39
xp 2
Met die voeding lukt het vast wel, maar je kan mss nog meer nemen?
Als je ooit SLi/Crossfire wil gaan draaien, of gewoon je systeem uitbreidt met zware componenten?
27 februari 2008 18:45
luccey
[offtopic]@XP 2: Dan kun je ook gelijk zeggen van neem dan gelijk een 8800ultra of een 3870x2. ;) Of neem er gewoon ook nog een dikke quad core bij.
Niet iedereen heeft zomaar geld er liggen om zomaar nog wat luxere spullen te halen etc. Je moet op een gegeven moment ook gewoon blij zijn met wat je hebt. ;) (of krijgt :P). En niet iedereen wilt/hoeft ook maar CF/SLi te draaien. ;)[/offtopic]
Maar bij Azerty is die voeding maar rond de 70 euro, dus dan heb je alweer wat geld uit gespaard. ;)
27 februari 2008 18:54
xp 2
Ik weet het wel, maar ik dacht dat je het mss wel wat toekomstgerichter kon bekijken :p
27 februari 2008 18:57
louwrens
@luccy: als je HWI hebt gevolgt zijn de 8800GTS340/640MB en de Ultra (G80 core dus) EOL (End-of-Live)