-
raymus
Ik heb een probleem, de laaste tijd hebben we last als clan dat we allemaal gekickt worden door pb... Nou willen we onze pb update maar het is een server die gehost staat en moet je dus alles uploaden via smartftp bijv. Nu willen we pb update maar hoe moet dit op die server?
Alvast bedankt!
18 februari 2008 20:28
-
blacksorcerer
Heb je al gekeken op de site van Punkbuster zelf: [url]http://www.evenbalance.com/index.php?page=support.php[/url]
Daar staan tools voor servereigenaren en een FAQ, het lijkt me dat ze je daar ook moeten kunnen wijzen hoe dat moet
Desnoods even contact opnemen met je host, ik neem aan dat ze meer CoD2 gameservers hebben draaien, en die zullen toch ook wel al PB updates gehad hebben (al zou je er zelf ook uit moeten kunnen komen met de documentatie met Evenbalance). Ik heb zelf geen gameserver op een externe host, dus ik kan je nietuit persoonlijke ervaring helpen ;)
18 februari 2008 23:14
-
leviathan
Het gaat dus om CoD2? Ik lees het nergens in de openingspost, maar goed.
Gebruik.
[code]pb_sv_update[/code]en
[code]pb_sv_restart[/code]. Dan moet het gefixed zijn.
18 februari 2008 23:52
-
raymus
Uuhm na veel gedonder en heel veel dingen uit geprobeerd kwamen we eruit... Even onze hosting voor cod2 server gemaild en voila klaar!(Y)
Daarna ff [code]pb_sv_update[/code]en
[code]pb_sv_restart[/code]. En klaar was kees:P
[Slotje]
23 februari 2008 23:18
-
keitaro
Dat is toch precies wat levi typte :S.
iig lockje dan maar.
24 februari 2008 00:17
-
raymus
Nee sorry ik kreeg pb er niet op dus moest ik hun mailen daarna hebben hun pb geupdate en moest ik die code uitvoeren;)
Iig excusses
24 februari 2008 00:18