PES08 trucjes.
februari 2008
-
danox!Hoi, ik heb sinds kort Pro Evolution Soccer 08 (PES08).
Maar weet iemand hoe je trucjes moet doen en swalbes enzo maken?
Ik snap er egt niks van, want alles wordt aangegeven op een Xbox 360 controller, maar hij is voor de PC. :S
Ohja, en Google levert ook niet echt veel op.. :P
Dit is wat ik bedoel: -->
Alvast bedankt!18 februari 2008 13:37 -
rubenusDit is geloof ik zo'n niet-gekochte versie? Bij de gekochte is dit normaal geloof ik.
Zou je eerst willen bevestigen of dit een gekochte of niet-gekochte versie is?
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black]Sinds wanneer moeten leden bij ?ns verantwoording afleggen?[/color][/size]18 februari 2008 14:02 -
erwin_wIk denk dat we niet meteen moeten zeggen dat dit spel een "niet-gekochte" versie is, hij kan deze natuurlijk via via hebben aangeschaft en waarbij er dus misschien geen boekje bij zat. (hoe graag hij dit ook zou willen)
Niet meteen een vooroordeel geven ook al is het een zeer recent uitgebracht spel.
Heb je al een bij ??n van die Games-sites gekeken of misschien staat er op de CD/DVD-box wel een internet-adres waarop je misschien wel kans hebt dat daar een handleiding te downloaden is.
Ik zag net (via Google) dat er nog geen Cheats, tips en andere extra zijn voor de PC-versie maar daar vroeg Danox! ook niet om.
18 februari 2008 14:31 -
lbjornlEen vriend van mij heeft dat spel ook net gekocht en hij snapt er ook de "biep" van zeker met die trukjes enzo maar wordt het in de torturial van het spel niet aangegeven hoe je het moet doen?!
EDIT: in die screenshot moet je ff gaan zien wat de controles op een ""echte"" xbox360 controller zijn en via dat kan je de juiste trukjes zoals op de xbox360 versie doen.18 februari 2008 16:11 -
mattuz[quote=103578]
Ik weet het niet maar ik zie tog egt achter de knoppen van de xbox controler WASD ensoo staan hoor.. :P18 februari 2008 17:27 -
lbjornl[quote=103605]
idd als hij gewoon de trukjes op de xbox360 weet kan hij ze zo instellen :p.18 februari 2008 18:56 -
danox!Maar die weet ik dus niet. :P
Maar op youtube filmpjes is het ook zo met die Xbox 360 controller.19 februari 2008 12:56 -
lbjornlJa dat is idd een slechte support voor de pc maar is er in het sple geen turturial(hoe je het ook schrijft). Die uitlegt hoe je alles moet doen in soccer games in carri?re is dat meestel wel zo ;-).19 februari 2008 17:04
-
danox!Nee, want bij PES08 is er geen carri?re. Maar ja, ik moet het wel zelf uitvinden, maar ik vind dit wel erg zwak van Konami. :S19 februari 2008 17:58