Nee, ik heb alles op hoogste graphicskomt door Photobucket die maakt van het PNG bestand een jpeg, waardoor de kleuren wat onderuit gaan xD ik heb alles zo hoog gezet als het kon ^^
18 februari 2008 19:27
keitaro
[quote=103663]
Ik vind het wapen nogal erg blokkerig dan wat je vast hebt :S
18 februari 2008 19:29
stephan90
@ Keitaro
Je hebt eigenlijk nog wel gelijk ook, ik heb net AA 8x geforceerd via nTune, maar dit is eigenlijk geen verschil
18 februari 2008 19:37
raymus
[quote=103642]Nou ik speel liever games met een zeer hoge fps aangezien het beeld dan bij mij een stuk soeperler gaat...:P Ik ga hier mijn info nog niet zenden deze maand een 8800 Gts G92 kopen dan post ik het hier even:P
18 februari 2008 19:38
stephan90
Het is misschien offtopc in m'n eigen topic maar ik wil nog even ingaan op de post van Kazmi,
er zit een bron van waarheid in *-)
Ik ben het net even nagegaan, je oog kan maar 25 beeldjes per seconde aan, daar is het televisiebeeld ook uit opgebouwd, uit 25 fps. Het lijkt mij dan juist dat als je meer dan 25 fps hebt je eerder je pc zwaarder belast dan je ogen. Je pc kan dan wel meer, maar wat heb je eraan als je het toch niet ziet?
Edit:
Ben er al achterheb het eindelijk gevonden, ze zeggen: Voor first person shooter-spellen geldt als norm dat 60 beeldjes per seconde een vloeiend beeld oplevert.
18 februari 2008 19:51
masterwillems
@stepgan90
60 fps lijkt soepeler dan 25 fps door de framedrops, dit houd in dat als je in een heftige situatie komt dat het moeilijker is om de beeldjes te renderen en dus is het zwaarder voor je pc, als je standaart op 60 fps speelt houd het dus in dat je een maximale framedrop van 35 fps kan of mag hebben voordat het traag zal gaan lopen (wat meestal niet voor komt)