Det var faktisk der mange oppgraderinger skjedde, og også Nike sine alternativer i begynnelsen lot meg fortsatt undre. Nike minimerer deres spesielle gamle Focus Oxygen, som kommer fra et par Focus Oxygen pods til minst en, bare inne i hælen. I tillegg bruker de det spesielle Behave-minne-skummet, som kan brukes på mange sti-design, i motsetning til Phylon-minneskummet. Merkelig nok var ikke min partner og jeg blitt forelsket i den spesielle Behave-skumets effektivitet som Salomon Speedcross. Det går 4 sko i Nikes banesko eller støvler, akkurat som Unbelievable Behave, i den spesielle Kiger 5 som fungerer fantastisk. Dette kan være et resultat av inkludering av rockeplaten din, den første når det gjelder sorten i Kiger-serien. Dette gjør at den spesielle Kiger 5 til slutt kan være enhver kompleks atletisk sko.
For å få en oppfatning av hvordan Nike 'oppfører seg minne skum er, vil jeg tilby deg en håndfull anmeldelser. Det er mer smidig i forhold til Nike Phylon mellomsåle sammen med Salomons karakter mellomsåle substans. er ikke veldig glatt, pluss at det klarer å tilby vitalitet gå tilbake. Nedkjøringer inne i Kiger 5 har vært en total tilfredshet da jeg følte at jeg virkelig kunne starte mitt eget gang med å være bekymret for at min egen fotball skulle bli knivstukket ved hjelp av en Salomon Speedcross 5 sko stein som et resultat av den spesielle rockeplaten Salomon Sense Ride GTX sko. Denne typen frisk forsvar vil mangle noe ekstra fett tilegne seg, og også min egen forestille seg vil være denne typen på grunn av det spesielle Behave-minneskummet får lett eller en lett yttersåle.
Den spesielle Nike Oxygen Focus Terra Kiger 5 medial høyere.
Nike Oxygen Focus Terra
Salomon Sense Ride GTX Invisible Fit Svart Trail Løpesko Kiger 5 Yttersåle
Nike forlater deres spesielle vaffel yttersåle for din sjette modell med denne støvelen. Den siste yttersålen blekner når den sammenlignes med den spesielle effektiviteten med denne ferske retningen for flere retninger. Denne typen yttersåler klatrer langt bedre, synker langt bedre, og tilbyr deg faktisk grep om fuktige gulv som har vært med mangel på tidligere varianter med Terra Kiger. Nike jobber på den klissete plastputen rundt midtfotsdelen av yttersålen som jeg i begynnelsen kritte opp til oppmerksomhetsfangeren. At Salomon Supercross GTX sko må være vellykket på grunn av det faktum at vi har følt mye mer selvsikker, akkurat som Salomon Contagrip selvsikker, og klatret ned på denne støvelen. Med over 100 lang vei inne i Kiger 5, opplever jeg ikke nødvendigvis praktisk talt noen bruk rundt yttersålen, og også partneren min og jeg vil ikke se for noen praktisk tøffhet.