hij vind alles maar de ! bijft staan er staat bij code10?
24 februari 2008 15:10
blacksorcerer
Kijk bij Microsoft.com? [url]http://support.microsoft.com/kb/310123/nl#[/url]
[color=gray]@lbjornl: dat ligt dan inderdaad aan jou, ik zie het hier wel gewoon, ook als ik m'n cache leeg ;-)[/color]
24 februari 2008 15:22
davy16
ja oke maar de stuurprogramma is via linksys site dus moet die goed zijn?
24 februari 2008 15:28
lbjornl
[offtopic]Bij mij was ie weg mss was iemand aan de site bezig want nu is hij back de menubalk :P[/offtopic]
Ben je wel zeker dat je de juiste driver geinstalleerd hebt en gebruik eens de driver die bij de adaptor zat. Verander compabiliteit eens naar een lager OS...
24 februari 2008 16:04
louwrens
[quote=104035]
eerst ff het apparaat verwijderen in Apparaatbeheer ook stuurpogramma's als ie dat vraagt
24 februari 2008 18:52
Account verwijderd
[quote=104020]
Al een keer alles ervan verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd? Als je alles hebt geinstalleerd dan pas weer de stick erin duwen. Dan moet hij als het goed is weer opnieuw herkent worden..
24 februari 2008 19:04
davy16
nee want hij zegt niet nieuwe hardware gevonden en de cd hebben wij niet die bij de adaptar zat?
25 februari 2008 09:09
erwin_w
Ik heb even door de berichten gelezen die hiervoor gepost worden maar ik zie nergens de volgende vraag staan:
Is je USB-poort niet toevallig defect?
Heb je misschien nog andere USB-poorten beschikbaar.
De reden van deze vraag is nl.:
1. deze USB-dingle werkt wel op een andere laptop dus die kan niet defect zijn
2. je hebt de nieuwste drivers geinstalleerd dus daar kan dat ook niet aan liggen, of je hebt misschien wel de laatste drivers maar een verkeerd type OS gekozen (kan altijd h?)
3. henb je al geprobeerd om een andere USB-apparaat op deze betreffende USB-poort aan te sluiten om te checken of de poort niet defect is.
Je geeft niet op alle vragen in het topic een antwoord, misschien dat als je dat wel doet, dat er iets uitrolt wat kan volgen tot een oplossing.
Zoals Erwin_w bijvoorbeeld aangeeft kan er iets mis zijn met het USB-apparaat. Indien dat het geval is, moet je erachter komen of het aan ??n van de USB ingangen ligt of aan de USB-controller (dat ze allemaal niet werken).
Of dat ze misschien uitgeschakeld staan in de bios (F2 of DEL drukken tijdens opstarten) of in apparaatbeheer (kijk niet alleen bij het wlan usb apparaat, maar ook bij de usb controller) of test gewoon of andere USB apparaten zoals een USB stick wel correct werken.
En heb je al de link ([url]http://support.microsoft.com/kb/310123/nl#[/url]) die ik eerder gaf uberhaupt wel nagekeken en de volglinks bij code 10 ook bekeken...??