umm dit vind ik raar want mijn broers pc maakte met die USB erin een eigen verbinding aan ?
Maar XP Professional moet het ook op werken?
en hoemaak je die verbinding voor die usb aan?
15 februari 2008 17:33
bj farmore
Dan heeft is hij bij jouw broer al eerder ingesteld geweest. Dit onthoud die pc totdat de usbstick weer word aangesloten. Jij hebt dus nog nooit eerder een aansluiting op jouw laptop gemaakt(of te lang geleden), dus heeft hij geen instellingen die hij kan onthouden. Dus jij zult eerst de goede instellingen van toepassing maken.
Je kunt met de software die jij hebt geinstalleerd als het goed is het netwerk installeren waar je gebruik van wilt maken, en wachtwoorden invoeren als dat van toepassing is.
15 februari 2008 17:43
davy16
ja maar kan iemand wel eventjes melden ofdat je een Linksys USB kan koppelen aan een E-Tech router ?
en nee die USB was nog nooit in mijn broers pc geweest.
15 februari 2008 17:48
blacksorcerer
Als die E-Tech router draadloze netwerkverbinding ondersteund wel ja (a)
Heb je nou al de handleiding ervan gelezen? (of even moeite gedaan op de Linksys website die te zoeken)
En gecheckt of je router de SSID niet op hidden/verborgen heeft? (ga naar de startpagina van je router en zoek bij de wirless opties)
15 februari 2008 17:59
davy16
Ja de E-tech router ondersteunt Draadloos netwerkverbinding;)
En de handleiding is gelezen via de site van Linksys ;)
Maar ik wilde weten hoe je een verbinding voor die USB aanmaak?
15 februari 2008 18:01
blacksorcerer
Is dat nu niet juist wat in de handleiding staat dan... ^o)
[url]http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&cid=1134691790190[/url]
Drivers, User Guide en Quick Install moet je alledrie maar eens downloaden en doorlezen/installeren.
Als je je daar nu aan houdt, dan zou het gewoon moeten werken, het lijkt me erg duidelijk uitgelegd (zelf ff de PDF bekeken). als je maar let op dit soort duidelijke comments: [quote]IMPORTANT: Do not install the Adapter in your PC until
you are instructed to do so in Step 2 or the Adapter will
not install correctly.[/quote]
Of je nou gekeken hebt naar die SSID in de router, is na 3 posts erover nog steeds niet beantwoord...?
15 februari 2008 19:18
erwin_w
Hoe een verbinding te maken zal zeker in de handleiding van die USB-stick staan, kan mijn niet voorstellen dat net deze USB-stick dit niet in de handleiding heeft staan.
Ook een optie om gewoon via Windows een verbinding in te stellen, via de wizard van Windows wordt je zo door een stappenplan heengeleid waar je enkel de gegevens hoeft in te vullen.
KKDWD (oftewel, Kind Kan De Was Doen)
Dan ga ik er vanuit dat de USB dus volledig en correct geinstalleerd is zoals je zal omschreef.
15 februari 2008 19:21
davy16
de handleiding heb ik inderdaad gele\en maar de laptop vind bij hardwere de USB niet?
?????????????
17 februari 2008 09:53
Account verwijderd
Dan de?nstalleer alles van de usb adapter en doe alles stap-voor-stap rustig via de HANDLEIDING!! ;)
En ga vooral geen dingen doen waar je geen idee van hebt wat het allemaal is op je laptop, want dat maakt het alleen maar erger.. (A)
17 februari 2008 12:17
davy16
maar deze laptop heeft die usb nergens bij hardware staan?