rechtermuisknop uit??
februari 2008
-
mathiasmaidenik zoek een functie in windows (tool/tweak) waarmee ik de rechtermuisknop kan uitschakelen. Zoadt je niet meer eigenschappen van b.v. het bureaublad of start menu kunt bekijken. Ik heb het al geprobeerd met Groepsbeleid, maar dat werkt niet. Ik gebruiken overigens Windows XP Home Edititon.
gr12 februari 2008 15:07 -
erwin_wAllereerst welkom bij TweakWindows.
[offtopic]Het is beter om je (hardware)-profiel in te vullen anders blijf je vragen krijgen van b.v. welke OS, pc e.d. heb je [/offtopic]
Zit er bij de muis geen software om de knoppen in te stellen, sommige muis-tools geven deze mogelijkheid namelijk?
Trouwens al geprobeerd om dit met Google op te zoeken, dit behoor je namelijk al eerste te doen voordat je vragen gaat stellen hier op TW.
Let er wel op dat een heleboel functies middels die rechtermuisknop gaan, zoals b.v. het context-menu e.d., die zal je dan via omwegen moeten gaan benaderen.
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black]Er hoeft niet steeds bij iedere nieuwkomer erop gewezen te worden dat "google" bezocht moet worden, daar zijn de regels voor![/color][/size]
12 februari 2008 15:17 -
nickkOok namens mij, Mathias Welkom!!
. Wat Erwin al zei eerst zoeken en dan posten.., maar offtopic nu.Het Rechtermuisknop is het contextmenu. Kan je mee experimenteren op Google en misschien heb je hier wat aan.. Klik mij ??ns aan!!
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Doorgestreepte is totaal onnodig![/color][/size]12 februari 2008 15:28