mediaportal unable to create graph
februari 2008
-
rubenals ik mediaportal open en naar tv ga krijg ik de foutmelding unable to create graph.
de eerste keer toen ik mediapotal opstarte lukte het wel maar toen ik mijn computer heb uitgezet en weer aan krijg ik dit unable to create graph.
ik heb al ge googeld maar dat heeft bij mij niets opgeleverd
alvastbedankt,
Ruben Verhoef08 februari 2008 16:54 -
knarfAl opnieuw geinstalleerd08 februari 2008 16:58
-
blacksorcererEen topic maken over een fout die ontstaat bij het aanroepen van een tv-kaart zonder te vermelden om welke tv-kaart het gaat...?
Als ik Google zie ik wel resultaten, die in de eerste result zegt zelfs dattie na even google het antwoord had gevonden (dat hij vervolgens een andere fout kreeg, wil niet zeggen dat jij dat ook krijgt), dus misschien toch net iets verder zoeken dan je neus lang is (en dat ik de laatste tijd wel vaker op het forum, er wordt nu eenmaal nogal standaard gezegt dat ze reeds op Google hebben gezocht terwijl als ik zelf dan iets op Google gooi zo een antwoordt heb gevonden :s).08 februari 2008 17:56 -
rubenhet is gelukt ik heb powercinema geinstalleerd en nu doet mediaportal het en als ik powercinema verwijder doet hij het niet meer dus moet ik powercinema maar erop houden.
08 februari 2008 20:21