anders ff met driversweeper van Gurud3d eroverheen doen en CCleaner.
download dan de nieuwe drivers van de Asus site of nVidia en installeer die.
07 februari 2008 15:36
rubenus
Idd, een goede 300w voeding moet dat kunnen trekken, behalve als je er 5 hdd's 2 branders en een quadcore op hebt zitten :P
07 februari 2008 15:52
Account verwijderd
Lijkt me eerder een probleem met de drivers en windows vista ja, want hij moet je videokaart toch altijd herkennen. Is het niet zo dat de kloksnelheden van je kaart gewoon achteruit worden gezet als je te weinig voeding hebt?
07 februari 2008 16:02
keitaro
[quote=102687]
Nee zover ik weet werkt de kaart gewoon niet als zijn default waardes niet genoeg power krijgen.
07 februari 2008 16:19
spongerob
Dus in het kort
Voeding is te kort voor me kaart en hij werkt voor de rest gewoon goed..
want dat zou ik dan neit snappen want Apparaatbeheer herkend hem wel maar Everest niet..
08 februari 2008 15:00
masterwillems
[quote=102745]
welke versie van everest heb je?:P die hier op de site te downloaden is of de betaalde versie (pro)
anyways, als je een andere (betere) voeding koopt ben je van je probleem af.
08 februari 2008 15:21
arjan_sa
Everest bij vista -> Als admin uitvoeren.
Hetzelfde met speedfan!
08 februari 2008 16:47
louwrens
everest home wil niet alles herkennen Spongerob, de Ultimate wel
08 februari 2008 17:34
spongerob
En daar is ik weer, eindelijk doet me PC weer iets, (aantal keer systeemherstel moeten uitvoeren omdat drivers niet goed werden geinstaleerd -.-)
De drivers staan er nu goed op (Prace te lord) en heb een nieuwe voeding aangekocht, een Spire heeft me 30 euro gekost en doet het prima,, (Kweet ut niet zon super merk maar ik had eigenlijk geen zin om online aankopen te doen heb ik neit te beste ervaringen mee)
En het probleem over de eerste error heeft met een fout van me eigen acties temaken gehad, i heb aangeleerd gekregen eerst de kaart te instaleren en dan de drivers, bij de media markt zeiden ze anderson dus nu doet hij het weer prima