Het zin een geaarde stekkerdoos en die zit in een geaard stopcontact. EN als ik me rolluik of me loop gebruik dan hoor je dat keihard. Ik zal hem zo wel in een keer op het stopcontact aansluiten.
06 februari 2008 20:24
unknown
wrijf is met je vinger over het stalen/aluminium deel van je kast, en dan over een ander stalen/aluminium voorwerp. Zodra je verschil voelt zal je kast last hebben van statische electriciteit of slechte aarding!
06 februari 2008 20:24
arjan_sa
of:
Raak een metaal gedeeltje van je kast aan, en als je kan ook je verwarming.. Schok = niet geaard:)
Bij mij iig.. Hoe dan ook, ontopic weer?(A)
Naar pcboer gaan lijkt me een goeie keuze als je geen pci (geluids)kaartje bij de hand hebt;)
06 februari 2008 20:27
knarf
Het komt denk ik omdat mijn stopcontact niet geaard was, misschien kan dit nog veranderd worden
Heeft het bij mijn pc eigenlijk nog veel nut als ik mijn Ram geheugen omhoog gooi
07 februari 2008 09:06
bj farmore
Ik denk van wel, aangezien je sowieso al vista gebruikt kan je pc wel wat extra gebruiken. Je zit nu aan het minimum vereiste ram voor windows en het is dan altijd aangeraden om er over heen te zitten.
Alleen is DDR1 is duur en gaat niet goedkoper worden, dus doe het nu voordat het nog duurder word. Misschien kun je een 2e hands setje op marktplaats vinden.