Game laptop te koop van Alternate doe hem weg omdat ik hem niet meer nodig heb voor school en aan mijn normale pc genoeg heb. Voor info/specs etc zie marktplaats link
Is een mooie laptop maar dat je er nog 1200 euro voor ga krijgen is wat anders ;).
05 februari 2008 16:29
volcom45
ja klopt mag ook wel voor minder verkocht worden maar wil er zowiezo meer dan 1000 voor hebben ding heeft me genoeg gekost en is pas 2 mnd oud
05 februari 2008 16:36
keitaro
2 maanden oud of niet. Hij blijft toch 2e hands. Met eventuele mis dingetjes.
Meer dan 800 ga je er niet voor vangen denk ik zo... tenzij ze langs komen om hem te bekijken en uittesten.
05 februari 2008 16:56
danox!
Eerlijk gezegt geloof ik niet dat hij 2 maanden oud is, want je zegt: Omdat ik hem niet meer nodig heb voor school.. Dus je bedoelt dat je deze laptop alleen maar voor school nodig had?
Maar ik denk dat je er zeker geen ?1250,- voor zult gaan krijgen.
05 februari 2008 17:03
knarf
Ik geloof ook niet dat ie maar 2nd our is. Je gaat toch geen laptop van 1500 euros voor 2 maanden kopen.
05 februari 2008 17:04
volcom45
wat zou er aan moeten missen ding werkt perfect en lijkt me zowiezo dat iemand langs komt om te kijken of hij het wel doet :P mja je weet maar nooit
05 februari 2008 17:04
knarf
Dan zou ik hem zelf houden als ik jouw was en je gewone pc te koop zetten en is Windows Vistal legaa.
05 februari 2008 17:05
volcom45
m`n gewone pc is beter dan m`n laptopdus die gaat niet weg en ja vista is legaal
@Danox!
hij is zeker weten zo`n 2 maand oud hoor ik praat geen poep :P (order bevestiging 15.11.07 ) dus zo`n 2,5 half zelfs ik heb hem toen gekocht voor school alleen ben ik daarmee gestopt sinds vorige week dus heb ik in pricipe de laptop niet meer nodig en verkoop ik hem zo niet houd ik hem en kan m`n broertje er op gamen etc
05 februari 2008 17:09
blacksorcerer
[color=blue]Vanaf nu graag alleen posts van mensen die interesse hebben!
Ben je het niet eens met de prijs? Doe dan gewoon een lager bod, geen speculaties/aanradingen voor de TS.
Geloof je niet dat de laptop 2 maanden oud is? Vraag dan als je interesse hebt of de TS er de bon/factuur/uitdraai van de email factuur bij wil doen of er eventueel nu al een foto van maakt, mocht je er zeker van willen zijn dat je ook de garantie nog kan gebruiken.
De TS schrijft in zijn marktplaats advertentie dat de laptop opgehaalt moet worden, wil je echter niet zo ver rijden als je ver weg woont, reageer dan niet, of neem per PM met de TS contact op om eventueel toch iets te regelen om de laptop verzekerd of per speciale koerier op te sturen.
Dit geld ook voor volgende aanbiedingen van deze soort en spreken hopelijk voor zich, weet je nog iets niet zeker wat wel of niet de bedoeling is hiervan, kan je dat in een PM aan mij of een andere admin vragen.[/color]