Iedere keer als ik een programma open dan opent hij hem op de achtergrond. (dus achter de andere vensters)
Als ik een bestand uit een map aan wil klikken houd hij alles geselecteerd waar ik op klik.
Tijdens het typen krijg ik er om de x aantal tekens een plusje doorheen.
Dit is zeer hinderlijk en mijn systeem voelt niet meer stabiel aan.
Ik heb windows XP pro
Ik heb al in me map opties gekeken maar al mijn instellingen zijn normaal.
Please help !!
05 februari 2008 13:16
michelvandijk
Doe eens een online virusscan ..;) Eens kijken wat daar uit de bus komt ..:)
05 februari 2008 13:30
Account verwijderd
Klinkt misschien raar maar heb je je pc al eens opnieuw opgestart? Ik heb ook wel eens van dit soort mankementjes en dan helpt een reboot gewoon.
Verder lijkt het me niet echt een virus, misschien iets van malware ofzo. Al eens gescant met een spyware remover oid?
05 februari 2008 13:30
druipsnuit
Ja ik gebruik spyware doctor,
en ja ik heb me pc al ge reboot en werk nu in veilige modus (de plusjes blijft hij er nog steeds doorheen gooien)
een online scan heb ik ng niet geprobeerd , ga ik nog doen!
Ik het gevoel dat microsoft kan zien dan ik een gecrackte xp heb en daarom iets vervelends in de update meegeeft. Ik kan dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen maar ik heb dit probleem eerder gehad, toen werd het zo irritant dat ik er een formatje over+heen gegooid heb.
Maar is er niemand die dit herkend ?
05 februari 2008 19:33
unknown
het plusje tussen de woorden is gewoon een verkeerde toetsenbordindeling. verander je toetsenbord indeling van bijv. nederlands naar verenigde staten(internationaal) dan zou het probleem met het plusje opgelost moeten zijn.
05 februari 2008 20:06
zone
Als je dan belg bent dan is dit niet echt logisch want dan krijg je QWERTY i.p.v. AZERTY