Ehum, ik heb een winrar bestand van 5GB gedownload die ik met winrar wil uitpakken, helaas lukt het niet omdat ik telkens een melding krijg dat de bestand corrupt is. Het is een mdf bestand die ingepakt is.
Weet iemand hier een oplossing voor?
03 februari 2008 22:12
sjz
Misschien is het bestand ook wel degelijk corrupt?
Oei, klein probleempje. Ik vrees dat WinRAR niet weet om te gaan met mdf-bestanden...
[quote] Ondersteuning van niet-RAR archieven: 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z;[/quote]
Bron: http://www.winrar.be/readme.htm
Je moet dat bestand openen met Daemon Tools of Alchocol 120%. (bron)
03 februari 2008 22:20
bj farmore
Ik heb hier ook een .mdf en die kan ik gewoon openen met WinRAR. Dus daar ligt het probleem niet, het probleem ligt dan denk ik echt dat het bestand corrupt is. Maar je kunt als laatste mogelijkheid dus nog wel even daemontools gebruiken zoals sjz suggereert.
03 februari 2008 22:45
lbjornl
"Probeer" het te repareren. Ik weet alleen het tooltje niet meer.
quickpar is een mogelijkheid maar dat was het niet.
[offtopic]Ik zou het nu niet direct een klein probleem noemen XD 5GB voor niks downloaden is ook niet alles :p.[/offtopic]
03 februari 2008 23:20
masterwillems
[quote=102480]
waar slaat dit nou weer op? hij wilt een .mdf unrarren uit een rar file en niet winrar gebruiken om er iets uit een .mdf te halen.
wat je moet doen is als hij uit meerdere pakketen bestaat ff een van de middelste rar bestanden openen en unraren of de laatste, als hij het dan nogsteeds niet doet dan is het bestand wat je wilt unrarren corrupt.
04 februari 2008 07:16
korisnik178
[quote]MasterWilliams:
waar slaat dit nou weer op? hij wilt een .mdf unrarren uit een rar file en niet winrar gebruiken om er iets uit een .mdf te halen.
wat je moet doen is als hij uit meerdere pakketen bestaat ff een van de middelste rar bestanden openen en unraren of de laatste, als hij het dan nogsteeds niet doet dan is het bestand wat je wilt unrarren corrupt. [/quote]
Je hebt me wel begrepen, hehe. Maar helaas, het bestaat uit alleen 1 mdf bestand. Misschien was er iets fout gegaan met het downloaden zodat die niet compleet is, ik weet het niet.
04 februari 2008 07:23
masterwillems
risico van downloaden he ;)
04 februari 2008 07:24
keitaro
Je kan het bestand altijd controleren met een hash checker. MD5 hashes etc etc.
04 februari 2008 08:55
korisnik178
Probleem opgelost. Bestand is corruptIk download wel een andere;)
Thnx anyway
04 februari 2008 12:04
lbjornl
Waarschijnlijk is het bestand kleiner dan hoe groot "het eigenlijk moet zijn". D.w.z. dat er bv 5GB opstaat maar eigenlijk is het maat 4.3 GB daarom wil hij het niet openen ;-).