Wat betekent meer dB nu dan??.. wil jij je oren kapot hebben? Als jij dat ding op zijn hards zet dan gaat je gehoor naar achteren. Ik heb ook nooit mijn oordopjes op hun hards, zou niet weten wanneer ik dat wel zou willen.
Je moet voor het mooiste geluid gaan, hertz zegt ook niet alles. Dan kan het geluid nog steeds dof zijn of misschien te helder.
Die link van Louwrens zou ik goed door kijken daar weten ze er veel van. Al die gegevens die je hebt opgenoemd zeggen niet veel over het geluidskwaliteit, ik heb op het moment goedkope oordopjes. Maar die hebben een groot bereik qua hertz, iets meer dan 110 dB dacht ik zo. Alleen de weerstand van het boxje weet ik niet meer. Maar het geluid is echt niet zo geweldig als een kwaliteits oordopje met dezelfde specs.
04 februari 2008 00:16
enesg
Bj farmore,, dat ik ook idd, waar maar het lijkt mij dat als die v-moda harder kunnen dat ze bij even veen dB veel beter geluid hebben, of heb ik het nou mis ?
En Louwrens bedank voor het posten van die link maar dat had ik allemaal al gelezen, & zo'n shure in ear is toch wat te veel voor mij xD
04 februari 2008 08:03
andredrummer
[quote=102463]
D8 het niet vriend.. das best rommel.. en ik weet niet of je de in-ear dopjes van applie bedoelt maar ik zou gwn zoiets als dit kopen ;)
04 februari 2008 17:30
arjan_sa
@Andre
Het is zeker niet rommel, maar je zou meer kunnen krijgen voor je geld idd.
Volgens mij maakt het ook niet zo heel veel uit, en is het maar experimenteren wat je mooi vind.
Ik vind het bv mooi als subwoofer zo hard mogelijk staat, mijn moeder heeft juist in de auto bass op z'n laagst.
Het is een kwestie van smaak, dus je moet maar gewoon proberen!
04 februari 2008 17:44
andredrummer
.. je hebt beetje gelijk alleen ik ken genoeg mensen die de oordopjes naar een half jaar al kapot hebben .. het geluid is daaraar tegen super maar ik zou toch voor de in -ear gaan ;)
04 februari 2008 21:36
mitashi
[quote=102457]
HEILIG die ep630.. heb ze ook op mijn iPod echt mooi geluid! die bass(L) _O_
05 februari 2008 13:58
mattuz
Kijk nog een medestander..! :P ik heb se ook, die oordoppe zijn zo goed.., egt geweldig! een ckre aanrader voor Enesgulcicek!
05 februari 2008 15:39
enesg
Maar is de ep630 ook beter dan de sennheiser cx300 ??
Want prijs boeit me eigelijk niet zoveel, op ebay kost het toch geen reet
05 februari 2008 16:30
unknown
als je dan toch voor de ep630 gaat. neem dan meteen de ep635. die zijn ietsjes duurder maar ook hebben ze een vergulde aansluiting. een handig mp3 koort. en is die helemaal wit. maarja het is een kwestie van smaak