-
enesg
03 februari 2008 16:39
-
arjan_sa
als het gaat om design, zou ik gaan voor de zwarte v-moda bass freq..
8 Hz - 22 kHz is de range van de v-moda, dat is toch aardig wat..
jij kan rond de 20Khz hooren, en die 22Khz (waarvan wordt beweerd dat je het onbewust kan horen) is mooi meegenomen dan:)..
wat ik heb gelezen in reviews over de CX 300:
[quote] 27 januari 2008 Alphen aan den Rijn
Heftig spul
Heb deze oordopjes tijdje geleden besteld via bol en kan maar 1 ding zeggen... werkelijkwaar topspul! Je kan de oordopen uren in zonder pijn, top geluid, goede bass, ideaal voor sporten en ze zijn zelfs 1 keer meegewassen perongeluk en ze werkten nog!!! Meer waar voor je geld vindt je niet!
10 december 2007
[/quote]
[quote]
best goed,
ze zijn echter niet perfect. het is een beetje proppen om ze in je oor te krijgen maar het geluid is dan ook prachtig, ze zitten echter niet zo steving in mijn oor als ik gehoopt had en om het beste geluid te krijgen moeten ze perfect zitten. wat resulteerd in regelmatig terug duwen. gelukig krijg je wel verschillende maten rubbertjes meegeleverd waardoor er voor elk oor wel wat wils is. wat ik ook kan bevestigen is dat ze heel goed omgevingsgeluid afsluiten maar als je het snoertje aanraakt hoor je dat te goed, ook als ik praat met deze in wordt dat behoorlijk versterkt. toch een goede score omdat ik ze toch gekocht heb voor het mooie geluid en omdat je ze onbeperkt in kan hebben zonder dat ze pijn gaan doen, wat ik van mijn oude oortjes niet kan zeggen.[/quote]
03 februari 2008 16:48
-
mattuz
sennheiser cx300 prijs kwaliteit verhouding niet zo heel goed..
ik zelf heb de
Creative EP630 Zijn erg goedkoop en egt SUPER kwalteit.. mooie bas en goede heldere hoge tonen echt een aanrader..
Het verschil tussen die 2 is ong 20 euro terwijl de creative oordoppe veel beter zijn..
Met de v-moda bass freq heb ik geen ervaringen..
03 februari 2008 16:49
-
desinger
Ik heb zelf ook de Creative EP630 als Mattuz, Goed koopje. Beste oortjes die ik tot nu toe heb gehad en die het langst meegaan. Ook heb je een mega klare klank en zware bass. Bij andere oortjes breekt het draadje snel door, bij deze niet. Ook kun je de oortjes uren inhouden zonder er last van te hebben. Je vergeet zelf dat je oortjes in hebt. Het omgeveings geluid wordt ook goed weggefiltert door de rubbertjes waarvan je er 3 maten bij krijgt. Echte aanrader ;')
03 februari 2008 18:06
-
knarf
Ik zou voor Apple Ipod oordopjes gaan
03 februari 2008 18:08
-
mattuz
[quote=102462]
sluit ik me voledig bij is egt het kopen waard!
03 februari 2008 18:16
-
unknown
ik heb de EP635 volgens mij 5 euro duurder dan de EP630 maar het verschil in de bass kun je goed horen ! maar allebij zijn het zeer fijne oordopjes
03 februari 2008 18:43
-
desinger
Ik heb ook de EP635 als ik het doosje en bonnetje bekijk (30 ? trouwens) bekijk , wist alleen dat ze van Creative waren. Ik denk dat daar geen verschil op zit of toch minimaal. Je bent ook wel goed met de 630. Zoniet ... ben je een audiofiel ^^
03 februari 2008 21:39
-
enesg
Jullie met je creative :P
De v-moda bass freq heeft wel een grotere magneet & meer dB,, ik zit nu nog steeds te twijfelen:P
03 februari 2008 21:58
-
arjan_sa
ik zou voor v-moda gaan:)
03 februari 2008 22:10
-
louwrens
03 februari 2008 22:40
-
bj farmore
Wat betekent meer dB nu dan??.. wil jij je oren kapot hebben? Als jij dat ding op zijn hards zet dan gaat je gehoor naar achteren. Ik heb ook nooit mijn oordopjes op hun hards, zou niet weten wanneer ik dat wel zou willen.
Je moet voor het mooiste geluid gaan, hertz zegt ook niet alles. Dan kan het geluid nog steeds dof zijn of misschien te helder.
Die link van Louwrens zou ik goed door kijken daar weten ze er veel van. Al die gegevens die je hebt opgenoemd zeggen niet veel over het geluidskwaliteit, ik heb op het moment goedkope oordopjes. Maar die hebben een groot bereik qua hertz, iets meer dan 110 dB dacht ik zo. Alleen de weerstand van het boxje weet ik niet meer. Maar het geluid is echt niet zo geweldig als een kwaliteits oordopje met dezelfde specs.
04 februari 2008 00:16
-
enesg
Bj farmore,, dat ik ook idd, waar maar het lijkt mij dat als die v-moda harder kunnen dat ze bij even veen dB veel beter geluid hebben, of heb ik het nou mis ?
En Louwrens bedank voor het posten van die link maar dat had ik allemaal al gelezen, & zo'n shure in ear is toch wat te veel voor mij xD
04 februari 2008 08:03
-
andredrummer
[quote=102463]
D8 het niet vriend.. das best rommel.. en ik weet niet of je de in-ear dopjes van applie bedoelt maar ik zou gwn zoiets als
dit kopen ;)
04 februari 2008 17:30
-
arjan_sa
@Andre
Het is zeker niet rommel, maar je zou meer kunnen krijgen voor je geld idd.
Volgens mij maakt het ook niet zo heel veel uit, en is het maar experimenteren wat je mooi vind.
Ik vind het bv mooi als subwoofer zo hard mogelijk staat, mijn moeder heeft juist in de auto bass op z'n laagst.
Het is een kwestie van smaak, dus je moet maar gewoon proberen!
04 februari 2008 17:44
-
andredrummer
.. je hebt beetje gelijk alleen ik ken genoeg mensen die de oordopjes naar een half jaar al kapot hebben .. het geluid is daaraar tegen super maar ik zou toch voor de in -ear gaan ;)
04 februari 2008 21:36
-
mitashi
[quote=102457]
HEILIG die ep630.. heb ze ook op mijn iPod echt mooi geluid! die bass(L) _O_
05 februari 2008 13:58
-
mattuz
Kijk nog een medestander..! :P ik heb se ook, die oordoppe zijn zo goed.., egt geweldig! een ckre aanrader voor Enesgulcicek!
05 februari 2008 15:39
-
enesg
Maar is de ep630 ook beter dan de sennheiser cx300 ??
Want prijs boeit me eigelijk niet zoveel, op ebay kost het toch geen reet
05 februari 2008 16:30
-
unknown
als je dan toch voor de ep630 gaat. neem dan meteen de ep635. die zijn ietsjes duurder maar ook hebben ze een vergulde aansluiting. een handig mp3 koort. en is die helemaal wit. maarja het is een kwestie van smaak
05 februari 2008 17:48
-
xp 2
Je kan ook BOSE in ear plugs nemen, en bose is volgens mij het beste wat er is, maar ze kosten dan wel ? 100
05 februari 2008 22:57
-
mattuz
jaa daar heb je gelijk in..! Bose dat is egt het beste van het best maar dan ook gelijk wel ergg duur..
06 februari 2008 08:49
-
louwrens
[quote=102562]
haha daar dacht ik ook gelijk aan :P
ik zag in een HWI Bose oordopjes, (van mij waren net stuk:P) ik denk: uhm mooi.
en toen zag ik de prijs, ?99.95 :|
06 februari 2008 15:21
-
enesg
06 februari 2008 21:38
-
mattuz
okeej goeie keuze.. wel duur maar wel erug goed!:P(Y)
06 februari 2008 22:23
-
enesg
@Mattuz wie zegt dat ik er 100 euro voor ga betalen ??
06 februari 2008 22:58
-
mattuz
Ow, niemand I Guess... Waar kan je ze, voor hoeveel krijgen dan..??:P
07 februari 2008 07:45
-
enesg
Nou bijvoorbeeld via Ebay,, is al een stuk goedkoper ;)
07 februari 2008 17:23
-
product
[quote=102653] Die is goed, mooi & perfect geluid. Ik heb die zelf ook ;)
07 februari 2008 17:47