als ik mijn tv aan de s-video uit van mijn computer zet dan is hij bij het opstarten wel in kleur maar eenmaal opgestard is hij in zwart-wit. (dus na logon van windows)
mvg,
Ruben Verhoef
(computer van packard bell - tv van grundig)
02 februari 2008 19:19
knarf
Heb je je Nvidia software geinstalleerd, zoja kijk hier
02 februari 2008 19:29
ruben
ja ik heb de nvidia software geinstalleerd.
ik heb alles wat er op die site staat gedaan maar alles wat ik doe ik krijg mijn tv niet in kleur
bedankt voor reactie,
ruben
02 februari 2008 19:35
bj farmore
Neem dit topic eens door op T.net
Verder staat er ook veel over op Google heb je al wat gezocht? Dat kan ik niet opmaken uit je topicstart.
02 februari 2008 19:44
stephan90
Ik heb ff wat gegoogled en kwam een aantal antwoorden tegen van andere mensen.
Eentje leek me misschien wel handig om te overwegen: "kabel vanaf je videokaart in de scart ingang van de videorecorder (met verloopblok natuurlijk). en vanaf de videorecorder met de coaxkabel"
[url]http://forum.gamer.nl/archive/index.php/t-64943.html[/url]
of google hier even naar
02 februari 2008 19:53
knarf
Slaat je hem aan op je videokaart of op je moederbord (zo ja een bekend probleem)
02 februari 2008 19:55
roy92
Ik zou zeggen: gebruik de search op Tweakwindows. Want daar staat 100% de oplossing...
Edit:
Lijkt erg moeilijk heb ik al in de gaten?
02 februari 2008 19:55
ruben
ik steek het s-video kabeltje in de video kaart niet in de moderbord en ik gebruik een koppelstukje van s-video naar tulp vido en dan in mijn tv
gr
ruben
02 februari 2008 20:00
knarf
Heb je je tv op je goede kanaal gezet, ik hebzelf een ati kaart. En via de WeetHet... is het mij gelukt
02 februari 2008 20:01
ruben
ja ik heb mijn tv op het goede kanaal want als ik mijn pc opstart zie ik gewoon kleur beeld maar eenmaal in windows alleen maar zwart-wit