Mijn monitor is ongeveer 18 jaar oud (bijna tijd voor een nieuwe). Die heeft dat niet...
Ik heb speciaal zo'n kabeltje gekocht om m'n monitor op m'n voeding aan te sluiten omdat ik dacht dat ie dan uit zou gaan als m'n pc uit stond... Maar dat lukt dus niet zo...
Over 2 jaar zal ik me eens een nieuw monitortje gaan kopen...
06 februari 2008 13:41
bj farmore
Heb jij nog een in en out op je achterkant van je voeding zitten dan?
Of heb je puur een stekkerttje/kabel voor de monitor zitten die tussen de voedingsstekker en de intake van de voeding van jouw pc zit.
06 februari 2008 14:06
lorre851
ik heb zo een in/out schakelaar zitten.
06 februari 2008 14:22
bj farmore
schakelaar.. ja die heb ik ook. Maar dat is gewoon aan uit, maar het gaat me om of je ook echt nog een dubbele stekkerplug hebt zitten. Eentje waar dus stroom uitkomt(scherm?) en eentje waar stroom ingaat(voedinginput), als je die namelijk niet hebt kun je ook nooit zo'n stekker gebruiken om het scherm uit te laten gaan samen met de voeding.
En heb jij daar geen instelling in je bios zitten voor zoiets, aangezien je eerst onboard had moet je misschien ook nog je nieuwe graka als primaire GPU instellen.
EDIT:TYPO
06 februari 2008 14:36
louwrens
Sommigen (oude) voedingen hebben in een in (duh) en nog een out.
De out is direct verbonden met de in, zodat je monitor gelijk mee aangaat.
De voedingen van nu hebben die 'out' niet meer, alleen in en een schakelaar.
06 februari 2008 15:14
jensen
als je vista hebt en je gaat naar start en duwt op dat icoontje om de pc uit te schakelen is hij bij mij ook niet voledig uitgeschakeld duw op da pijltje er naast en dan op afsluiten
als je xp hebt download dan eens vistart :
@Jensen, volgens mij niet egt het probleem hier :S..
En je kan makklijk instellen dat dat icoontje wel het knopje uitschakelen betekent, nu betekent hij sluimerstand..
Maargoed
@hieronder, dat zeg ik toch net XD
07 februari 2008 11:30
louwrens
[quote=102670]
afsluit knop gelijk in Menu Start is te doen, zie me tweak, ergens in Tweaks :P
07 februari 2008 15:37
arjan_sa
Probleem is dus nog niet opgelost?
Je monitor is gewoon heel oud, ??n optie, een kleine stekker plug "geval" kopen *k kom ff niet uit mijn woorden*
meet een (draadloze) aan en uit knop.
[img]http://www.klikaanklikuit.nl/img.asp?f=D-2-cmyk_20mm&type=x&x=150[/img]
Zo Iets.
die zijn meestal iets functioneler dan een stekkerdoos (en kleiner natuurlijk!)
En je kan ze ook met afstandsbediening halen!
08 februari 2008 14:17
knarf
Je kan ook voor zo'n contactdoos gaan, eerder al door iemand aangegeven