[quote=102932]
heb je wel "Reset to default" gedaan?
10 februari 2008 12:03
paul
ja heb ik gedaan
10 februari 2008 13:42
louwrens
mss op andere pc testen bij jullie thuis?
dan weet je waar het probleem zit
10 februari 2008 15:13
erwin_w
Misschien vreemde opmerking maar ik lees niet dat je eventueel de firewall van Windows hebt gechecked.
Staat wel bij dat de firewall van de router is gecontroleerd en niets gevonden.
Misschien dat er in de firewall van Windows iets verkeerd/geblokkeerd staat.
Kijk dan ook eens bij de gevanceerde instellingen van de firewall: Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Windows firewall met geavanceerde beveiliging
11 februari 2008 13:48
paul
Is er misschien iemand die in de loop van tijd nog een oplossing is tegen gekomen toevallig?
28 februari 2008 10:40
keitaro
Nu ik dit topic doorlees schiet mij ineens iets te binnen.
Ik gebruik zelf Utorrent 1.7.7 en ik heb zelf een Casema 200 kbyte lijntje...
Als ik 4 torrents open had staan tegelijk was in mijn hele netwerk bijna geen website meer te benaderen en IM programmas en IRC hadden drastische vertraging. De versies voor 1.7.7 heb ik dit nooit gehad... maar ik had ook nooit meer dan 2 torrents tegelijk draaien. Toen ik 2 van de 4 torrents op pauze zette kon ik weer wel gewoon internetten en IM gebruiken zonder enige vertraging...
Nu weet ik niet of dit een fout was in Utorrent of gewoon overbelast van me internet capaciteit... Ik denk eerder het laatste aangezien men het hier ook heeft met Azureus lees ik.
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb het vermoeden dat het aan Vista ligt. Ik heb nu mijn laptop naast mijn pc staan met dezelfde programma's , maar met besturing XP. Mijn pc heeft na enkele minuten geen verbinding meer en mijn laptop gaat vrolijk verder. Dus volgens mij zit er een beveiliging in Vista, die downloaden van films en muziek onmogelijk maakt. Mocht iemand weten hoe je dit kan oplossen dan hoor ik het graag.