ik heb een standaart internet aansluiting, en heb al jaraen zonder problemen gedownload. Nu is zo dat als ik azureus en nu ook utorrent opstart internet gewoon niet meer te gebruiken is, de paginans laden niet. maar programmas die ik gebruik en al op internet zitten blijven wel werken zoasl MSN. ik ben het probleem hier en daar op internet al tegen gekomen maar nergens tot zo ver een oplossing ! help hard nodig dus!
07 februari 2008 19:28
keitaro
Is tijdens utorrent je internet 100% in gebruik? Dan laden pagina's zo traag dat ze niet weergegeven worden...
Stel utorrent is in op 50% van je bandbreedte snelheid.
07 februari 2008 20:10
paul
heeft er niks mee te maken denk ik aangezien ik eerst wel heb kunnen internetten zonder problemen. En netwerk is niet geheel in gebruik. is ook wel logisch want in begin als utorrent net is opgestart zal hij niet gelijk vol gebruik maken van internet maar kan toch al gelijk geen gebruik meer maken van internet.
07 februari 2008 20:40
korisnik178
volgens moet je wat verder zoeken, ik kan het niet vertellen voordat ik het zzie.. check je poorten
08 februari 2008 11:17
lordievader
@Korisnik178: Volgens mij heeft dit niks met poorten te maken.
Ontopic: Ik zou ook zeggen schroef de aantal connecties naar beneden en laat hem maar 50% van je bandbreedte gebruiken, oftewel laat hem op een laag pitje branden. En probeer dingen uit, heel vaak kom je er met trial-and-error uit.
08 februari 2008 12:04
simon8400
Is toch normaal?
Stel: Je download een torrent die 100% van je internet connectie gebruikt. Normaal dat je connection met een zeer sloom of helemaal niet werkt. Hoe dit probleem vroeger niet opdook en nu wel is een vraagteken maar ook al moest je het antwoord op deze vraag weten, lost dit je probleem nog niet op. Dus zoals al gezegd, probeer nu gewoon eens wat minder bandbreedte toe te reiken aan de desbetreffende torrent(s).
08 februari 2008 13:39
lbjornl
Je kan ook het aantal verbindingen wijzigen in instellingen. Dat hij maar bepaalde peers connect en dan zo download. Maar bij mij is het toch hoe sneller hoe beter. Logisch at als je op 100% (bandbreedte hoog bij utorrend) dat hij alles van je internet gaat opgebruiken. Run een speed test en post je resultaten hier. Dan kan je zelf ook zien hoe snel je internet is ,).
EDIT: MSN gebruikt om de 10 sec 1kb als er eens iemand aanmeld ofzo dat je een popup venstertje krijgt.
http://www.speedtest.net/ doe hier een speedtest, en let op als je torrends download van een server bv amerika is het logisch dat het trager gaat en dat je internet meer moiete moet doen dan dat je dicht bij huis download NL of BEL bijvoorbeeld.
Je internet wordt te langzaam omdat Azureus teveel bandbreedte gebruikt, waardoor IE teweinig bandbreedte krijgt en als een verbinding maken te lang duurt kan hij hem niet meer weergevene