Die kaart kan het makkelijk aan, zelfs mijn laptop speelt het namelijk soepel op hoge res. (32 MB Ati Mobility Radeon 9000 volgensmij)
Het ligt waarschijnlijk aan de No-CDpatch, ik heb wel een goede werkende. Mocht je die nodig hebben, PM maar ;-)
Mocht dat niet werken, dan lijkt me dat er een bestand corrupt is. Overigens wel raar, want zowel NFSU1 als 2 installeren niet goed als een bestand niet goed kan worden gelezen.
Wat misschien een optie is, is een image van de cd's maken en die in Daemon Tools laden, en vervolgens daaruit installeren.
21 januari 2008 15:58
lbjornl
[quote=101368]
Als hij het spel kan instaleren lijkt het me wel logisch dat het niet aan de disk ligt :s.
21 januari 2008 16:14
vixsta
de disk is helemaal goed, dus ik snap het niet, en ik heb 2 disk drives en het zou raar zijn als ze het alle 2 niet doen.
ene... over de intel? 440BX AGP, ik speel het niet op die pc:)
maar ik heb alle no-cd patches geprobeerd maar ze doen het allemaal niet.
21 januari 2008 17:31
arjan_sa
www.canirunit.com
zoek naar NFS underground en kijk of je pc het aan kan..
Daarna: Je kan het spel kopieren (dat is LEGAAL!) want als je het maar niet aan iemand anders geeft mag je het ??n keer kopieren.
Kijk of'ie daarna wel werkt..
Zo niet, probeer drivers van je graka installeren(dus eerst alles eraf flikkeren) Misschien dat dat meer effect heeft dan gewoon installeren :P.
Als je een pci(-e) kaartje hebt kan je proberen om die erin te steken, kijken offie daarmee wel werkt..
21 januari 2008 17:42
louwrens
[quote=101380]
valt niet te kopieren, cd2 zit beveileging op ;)
met CloneDVD lukt het ook niet, ik wou het proberen, omdat er 2 scheurtjes in dat middelste rondje zitten
21 januari 2008 18:25
syntax terror
Heb je er mischien nfs most wanted op staan, eerst toen ik ze er bijden op had staan kreeg ik de zelfde melding.