ik heb need for speed underground gewoon geinstalleerd, maar als ik heb start zegt die "plaats andere cd"
dat dee ik maar dan zegt hij het zelfde....
20 januari 2008 19:25
blacksorcerer
En dat zijn offici?le installatie cd's uit een winkel (of van een vriend diehet uit de winkelheeft) ?
Met gedownloade versies kan namelijk vanalles mis zijn...
Ook al eens op een andere pc geprobeerd te installeren of is het alleen op jouw pc?
20 januari 2008 19:52
vixsta
wel geleend maar op mijn pa zijn pc deed hij het wel...
20 januari 2008 19:57
nickk
[quote=101347]
Lijkt dat er met de installaite iets verkeerd is gegaan ^o).
Bij google vond ik de 'mogelijke' oorzaken:
- Kan het spel zijn pc wel aan..
- Herinstallatie..
20 januari 2008 20:44
vixsta
al gedaan...
maar nee hij doet het niet, ook no-cd patches pakt hij niet want hij opent het wel maar dan zie je alleen maar grijs met blauw.
20 januari 2008 20:52
nickk
Quote van Wesleysneijder
[quote]Kan het spel zijn pc wel aan..[/quote] Daar ook al na gekeken?
Edit - Komt omdat ik de vorige post even in de zelfde minuut had gewijzig als Vixsta ^o)
20 januari 2008 20:54
lordievader
[quote]32MB DirectX 9 compatible video card (Geforce2 or higher) using a supported chipset (see below)
[/quote]
Ik denk dat een Intel? 440BX AGP chipset toch geen geforce2 is, ik denk dat je graka het niet aankan, ik kan het mis hebben hoor.
20 januari 2008 20:57
vixsta
Jep mijn kaart is in goed (64 mb)
men processor ook 1.2 ghz
en geheugen ook (1 gb)
20 januari 2008 21:39
leviathan
[quote=101355]440 > GeForce2
Maar het is nog steeds niet een kaart om mee te gamen.
De CD wordt dus niet gelezen, maar no-cd cracks werken wel?
Dan is er misschien toch iets mis met de cd-drive ?f de cd zelf.
En met crack start het spel wel op maar heb je slecht beeld?
Dan moet je even je videokaart updaten, misschien dat dat helpt. Zeer oude drivers hebben vaak problemen met games.
20 januari 2008 22:06
simon8400
Zoals Leviathan al zei, indien het spel wel opstart met een No-CD crack ligt het waarschijnlijk aan de disk zelf. Controleer deze eens op eventuele krassen en dergelijke. Indien de Videokaart drivers updaten nog niet helpen, ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de No-CD crack. Moest dit het geval zijn, zoek dan gewoon een nieuwe.
[size=8][color=grey]Naam gewijzigd. Niet Keit had gepost maar Levi[/color][/size]
21 januari 2008 02:20
tobiasvs
Die kaart kan het makkelijk aan, zelfs mijn laptop speelt het namelijk soepel op hoge res. (32 MB Ati Mobility Radeon 9000 volgensmij)
Het ligt waarschijnlijk aan de No-CDpatch, ik heb wel een goede werkende. Mocht je die nodig hebben, PM maar ;-)
Mocht dat niet werken, dan lijkt me dat er een bestand corrupt is. Overigens wel raar, want zowel NFSU1 als 2 installeren niet goed als een bestand niet goed kan worden gelezen.
Wat misschien een optie is, is een image van de cd's maken en die in Daemon Tools laden, en vervolgens daaruit installeren.
21 januari 2008 15:58
lbjornl
[quote=101368]
Als hij het spel kan instaleren lijkt het me wel logisch dat het niet aan de disk ligt :s.
21 januari 2008 16:14
vixsta
de disk is helemaal goed, dus ik snap het niet, en ik heb 2 disk drives en het zou raar zijn als ze het alle 2 niet doen.
ene... over de intel? 440BX AGP, ik speel het niet op die pc:)
maar ik heb alle no-cd patches geprobeerd maar ze doen het allemaal niet.
21 januari 2008 17:31
arjan_sa
www.canirunit.com
zoek naar NFS underground en kijk of je pc het aan kan..
Daarna: Je kan het spel kopieren (dat is LEGAAL!) want als je het maar niet aan iemand anders geeft mag je het ??n keer kopieren.
Kijk of'ie daarna wel werkt..
Zo niet, probeer drivers van je graka installeren(dus eerst alles eraf flikkeren) Misschien dat dat meer effect heeft dan gewoon installeren :P.
Als je een pci(-e) kaartje hebt kan je proberen om die erin te steken, kijken offie daarmee wel werkt..
21 januari 2008 17:42
louwrens
[quote=101380]
valt niet te kopieren, cd2 zit beveileging op ;)
met CloneDVD lukt het ook niet, ik wou het proberen, omdat er 2 scheurtjes in dat middelste rondje zitten
21 januari 2008 18:25
syntax terror
Heb je er mischien nfs most wanted op staan, eerst toen ik ze er bijden op had staan kreeg ik de zelfde melding.