-
vixsta
Ik heb Comodo firewall geinstalleerd (http://www.personalfirewall.comodo.com/)
maar het is echt een rot programma!
ik kan hem niet verwijderen in processen, hij blokeert alles wat ik doe en ik kan hem niet verwijderen!
plies help!
20 januari 2008 14:56
-
nickk
Systeemherstel!!
Als dat niet werkt, programma unlokker..
20 januari 2008 15:12
-
lordievader
Waarom zegt iedereen gelijk systeem herstel????
Verwijder de reg-keys en daarna de bestanden en dan even msconfig draaien en het programma uit de auto-start halen!
20 januari 2008 15:16
-
nickk
[quote]Waarom zegt iedereen gelijk systeem herstel????[/quote]
Bij mij werkt het 'haast' altijd. Als het niet lukt mag het in de krant..:P
[quote]Verwijder de reg-keys en daarna de bestanden en dan even msconfig draaien en het programma uit de auto-start halen! [/quote]
Hoe moet je precies achter alle reg-keys komen en te verwijderen. Tevens is het ook link om iets uit het register te halen..
20 januari 2008 15:23
-
keitaro
[quote=101309]
Niet om het 1 of ander... Systeemherstel verwijderd NIET programma's of andere data... Als ik nu systemherstelpunt maak. Ik isntalleer een programma. Ik doe systeemherstel... staat het programma er nog steeds. Systeemherstel is ALLEEN voor instellingen....
Virus? Geen systeemherstel... verwijdert niet het virus... want het verwijdert geen data, gaat alleen puur terug naar de INSTELLINGEN van de datum dat de herstelpunt gemaakt is...
@ TS,
Gewone uninstallatie van Comodo uitvoeren?
20 januari 2008 15:25
-
lordievader
@Keit: hij zegt dus dat dat niet werkt, dacht ik.
In de reg-edit zoek je gewoon naar: Comodo en je komt er wel hoor.
20 januari 2008 15:33
-
nickk
[quote] In de reg-edit zoek je gewoon naar: Comodo en je komt er wel hoor. [/quote]
Okay Lordievader.
Je kan toch ook de map in Program Files verwijderen en dan zo uit software lijst halen ^o)
En dan fouten in het register scanne..:P
20 januari 2008 15:40
-
vixsta
bedankt hij is er af!
20 januari 2008 16:27
-
blacksorcerer
Probleem opgelost, slotje.
[color=gray]Voor mensen die het steeds hebben over systeemherstel: [url]http://www.windows-help-central.com/systeemherstel.html[/url]
Systeemherstel is inderdaad allesbehalve een echte backup functie, en ook allesbehalve perfect als het gaat om het herstellen van je computer als er door software iets mis is gegaan. Systeemherstel kan systeeminstellingen en -bestanden herstellen, en eveneens softwareinstallaties ongedaan maken. M??r bij die software wordt vaak niet de bestanden verwijderd maar alleen verwijzingen en opstartprocedures van het programma en laat het dus een kleine puinzooi achter. Het ongedaan maken van een de?nstallatie van software wil sowieso eigenlijk nooit goed werken, dus gebruik systeemherstel alleen als een laatste redmiddel voor recente foutieve systeemwijzigingen of hardnekkig pas ge?nstalleerde programma's, maar verwacht er dus niet teveel van en wees er altijd zeker van dat je een echte back-up hebt van je belangrijke bestanden.[/color]
20 januari 2008 17:11