DirectX unrecoverable errors hebben vaak met incompatibiliteit te maken. Je zou altijd nog kunnen proberen het spel in DX7 te forceren. Ik heb CoD2 niet ge?nstalleerd staan dus ik kan niet even snel kijken voor je, maar als je het spel in DX7 wilt hebben moet je even naar je CoD2 map gan en dar een config.cfg of config_mp.cfg zoeken. Daarin moet je een regel opzoeken (ctrl+f) met directx erin en kijken of je die op 7 in kunt stellen, het zou ook kunnen zijn dat je DX9 uit kunt zetten en DX7 aan, dat weet ik niet precies zonder voorbeeld.
Verder kan xfire soms ook directX problemen veroorzaken, maar de meesten zijn hier al verholpen. Mocht je xfire gebruiken, kan het geen kwaad om een keer de game te testen zonder xfire aan.
En als laatste, de allerlaaste DX install kun je ook gewoon van de microsoft site halen ;) DX is immers van MS zelf.
21 januari 2008 14:22
lbjornl
[quote=101371]
Je kan het ook in het spel zelf aanpassen. Indien hij in het spel geraakt natuurlijk (A).
21 januari 2008 16:16
knarf
Bij mij staat CoD2 standaard in DX7 en moest ik hem juist in DX9 zetten
21 januari 2008 19:23
leviathan
[quote=101374]Dat was toch juist het hele probleem. Het spel niet op kunnen starten...
21 januari 2008 23:54
stephan90
Zoals Knarf al zei, CoD2 moet ook met DX7 kunnen draaien :O