-
zone
19 januari 2008 16:01
-
jaspervh
er is iets met je videokaart. misschien is ie te zwak voor het spel? zo kan ik wheels of steel Across America ook niet op mijn laptop draaien omdat men videokaart te langzaam is.
19 januari 2008 16:05
-
zone
tiens da kan toch niet op die ene pc zit een nvidia geforce 7 series in (zeg me niet dat die te traag is
19 januari 2008 16:06
-
blacksorcerer
Heb je al gedaan wat in de melding zelf staat? (RTFM dus ;))
En heb je ook al eens de melding opgezocht m.b.v. Google? En gekeken of dit een bekend probleem is met deze game?
19 januari 2008 16:09
-
jaspervh
download anders eens nieuwe drivers voor je video kaart
19 januari 2008 16:12
-
zone
[offtopic]grappig nieuwe drivers, het moederbord is nog maar een dag oud en ik moet al drivers downloaden[/offtopic]
Ik heb een patch gevonden voor het spel dat die fout misschien oplost .ik edit wel nog als hij ge?nstalleerd is
EDIT: Patch werkt niet
19 januari 2008 16:16
-
blacksorcerer
[quote=101249]...
en het is niet verwonderlijk dat je nieuwe drivers moet downloaden als je een nieuw harwdare product installeerd in je pc stopt, de drivers op een cd zijn heel vaak dan gewoon al verouderd.
Daarnaast zegt hij drivers voor je videokaart en niet voor je mobo ;)
Al kan het geen kwaad om altijd gewoon alle drivers van de hardware up-to-date te houden
19 januari 2008 16:36
-
zone
ja maar de videokaart is onborad (vandaar)
19 januari 2008 16:43
-
blacksorcerer
Dan kan het best zijn dat het spel er gewoon niet op kan lopen... Ik dacht dat er een nVidia 7 series kaart in zou zitten aangezien je het met die andere pc vergelijkt ^o)
Maar er is toch wel een enorm verschil tussen zo'n kaart en een onboard chipje...
..dus vermeldt dan aub eens duidelijk op welke pc's (en vooral welke specs die hebben!) het wel, en op welke het niet werkt
Dat het op die met een nVidia 7 series kaart werkt, dat verbaast me niets, als die andere waarop het niet werkt onboard gpu's hebben dan zal het niet verwonderlijk zijn dat het niet werkt. Dan kan je nog kijken of er patches zijn, alle drivers updaten en zorgen dat je alle Windows updates hebt, en anders houdt het helaas op.
Maar heb je nou eindelijk eens gedaan wat ik al gepost, en al van mezelf gequote, had...???
Als je dat allebei gedaan hebt, en er nog niet uitkomt, dan is het wel handig even duidelijk te vermelden om welke onboard chip het hier gaat (dat zie je bijvoorbeeld in je mobo-boekje of op de site van de fabrikant, dan hoeven wij dat niet voor jou te gaan opzoeken).
Wat meer eigen input en inzet graag ;)
19 januari 2008 16:50
-
zone
Het spelm werkt na ik de drivers heb ge?nstalleert.
19 januari 2008 19:02