Als je wat meer over auto's weet dan weet je ook hoe de waterkoeling in een pc werkt. Maar, als je het echt wilt dan moet je het dan ook doen, je leert ervan. Geld is ook niet alles!
19 januari 2008 17:08
timenting
Hmmm tjah ..
dat het wat kost maakt mij niet zoveel uit, maar k vin het er ook wel vet uit zien.:P
je zou zoo tegen de 400 euro aanzitten of niet ? iemand ideeen ?
19 januari 2008 18:23
korisnik178
Eerder 200e. Trouwens, als je die koeler niet nodig hebt kun je net zo goed met die 200e je chick uit eten nemen, dan krijg je in ieder geval iets voor terug ;)
19 januari 2008 18:37
timenting
ach daar gaat t me niet om dat doe k zoiezi al .. mjah
200 euro .. Pff zo goedkoop kan ik het nergens vinden hoor..
Gevonden via PW @ Tweakers.net , kun je zelf ook eens op kijken ;)
Dit setje is 150 euro, weet alleen niet of de kwaliteit goed is, dan zou je iemand anders moeten vragen.
Je hoeft niet een setje te kopen, maar kunt de pomp, radiator, koelblokken, slangen, fittingen, etc etc ook los kopen.
19 januari 2008 18:53
timenting
wtf 150 euro heb je prut kwaliteit...
20 januari 2008 13:11
rubenus
Dit was maar een voorbeeld, dan kun je dus zelf een setje samenstellen.
20 januari 2008 13:58
xp 2
Als je nu zelf ergens een oude pomp en radiator had, hoefde je alleen maar tegen ?40/stuk (kwaliteitskoelblokken van zalman) te kopen
20 januari 2008 15:50
syntax terror
[url]http://www.azerty.nl/producten/product_detail/51/14860/zenith-liquid-power.html[/url] die heb ik me voor mijn nieuwe pc besteld, ik wou zowieso al een Recom Zenith kast en toen zag ik deze staan en die bleek goedkoper te zijn dan een losse Zenith en een losse thermaltake ultra-400.
Als ik m'n nieuwe pc heb zal ik wel laten horen hoe de koelprestaties zijn
20 januari 2008 15:59
xp 2
Het lijkt mij zelfs mogelijk om in die kast meerdere koelblokken in serie bij te zetten, al moet je dan wel darmpjes hebben.
Die kast is mss wel iets voor mij :p