dat is absoluut niet toegestaan op deze site.. lees eerst de regels eens even door
17 januari 2008 21:58
keitaro
Daarbij geen idee wat SB AWE64 gold is.
En illegale copys etc doen we niet aan hier.
Lockje.
17 januari 2008 22:01
leviathan
-topic weer open, volgens mij is dit een enorm misverstand-
Allereerst welkom op TweakWindows.
Als je een installatie wilt hebben voor je SoundBlaster kaart, zoek dan zelf gewoon een driver op de creative site en mocht je die daar niet vinden, zoek het dan op bij google, er is echt maar zat te vinden.
Het is een beetje lastig als je verwacht dat iedereen dezelfde hardware heeft en ook maar even over een drivercdtje beschikt die ie voor jou kan uploaden. Als je de regels had gelezen, had je misschien geweten dat je eerst zelf moet zoeken hiervoor.
Je moet niet verwachten dat we hier dingen voor jou gaan uploaden, grote kans is er dat niemand die cd heeft en zo'n groot bestand uploaden valt ook niet te realiseren.
Ik zal het topic nog wel even open laten mocht je nog commentaar hierop hebben.
17 januari 2008 22:11
keitaro
Misverstand wil ik dan toegeven idd.
TS graag voortaan meer info wat die zoekt. Want ik ben niet van plan voor iemand iets te gaan zoeken als ze zelf te weinig info geven.
Mijn excuses hiervoor dat ik het topic op slot had gedaan.
17 januari 2008 22:32
martensupport
Gaat het nu alleen op de driver, of ok om de eventuele programma's die op de cd staan?
Uitleg:
Een Sound Blaster AWE Gold is een oudere geluidskaart.Mijn eigen kaart heb ik opgeblazen en een tweede handsje gevonden op Marktplaats.
De instalatie CD had ik niet meer, de drivers had ik natuurlijk via Google snel gevopnden,
echter op de orginele CD staat de nodige gebruikers software.En die wilde ik graag terug.
Heb inmiddels (ook via Marktplaats, waar ik dzelfde vraag had weggezet) een orginele CD overgenomen voor 5 Euro.
Krijg de indruk, dat mijn vraag wat tekort door de bocht was evenals een aantal reacties.
Mea Culpa,
groet,
Aroen.
25 januari 2008 18:38
sjz
Heb jij ?5,00 betaald voor een originele cd? :o Mjah... Trouwens, gebruikershandleidingen vind je online vaak ook nog terug... gratis.
het product is EOL, maar er zijn meestal nog drivers te vinden op hun fora
@Sjz: ff gefixed, die van BS is langer (A)
25 januari 2008 23:02
blacksorcerer
Maar het ging de TS nou juist om de bijgeleverde software, niet om de drivers.
Als je echter op de creative site zoekt naar de software voor windows 98(SE) bijv. dan geeft die wel veel resultaten, ook een aantal applicaties: [url]http://nl.europe.creative.com/support/downloads/download.asp?MainCategory=1&nRegionFK=&nCountryFK=&nLanguageFK=&sOSName=Windows+98SE®ion=3&Product_Name=AWE64+Gold&Product_ID=1850&modelnumber=&driverlang=1033&OS=3&select=3&x=14&y=10[/url]
Maargoed van 5 euro hoef je verder niet wakker te liggen, en zijn 'probleem' is inmiddels opgelost.