Ik denk dat de router van jou enigste nog kan bereiken is de vuilnisbak want als je firmeware weg is kun je het shake!
19 januari 2008 14:30
sjz
[quote=101240]
Voor de zekerheid eens een mailtje naar USR gestuurd.Waarschijnlijk inderdaad een 'firmware crash' ja, en zij kunnen dat makkelijk herstellen. Maar mijn router is niet meer in de garantie-periode, dat is dus betalen. :s
Eigenlijk moeten zij 'gewoon' de router openmaken en met speciale apparatuur herinstalleren zij de firmware gewoon. Voor hun een makkie tuurlijk.
19 januari 2008 23:02
pfugers
ja maar je hebt al een nieuwe wireless voor 60 euro
je moet ook even kijken hoe je het goedkoopste uit kan zijn.. Je kan hem wel laten maken maar hij kan dan weer uitvallen dat er gewoon een storing op zit en dan blijf je betalen..
En bij een nieuwe heb je ook gewoon garantie!
20 januari 2008 17:03
sjz
Wacht heel eventjes, want jullie lijken allemaal te denken dat ik ondertussen nog geen nieuwe router heb. :P Even een quote van mijn originele 1ste post hier, dit overigens niet ge?dit is ofzo. ;)
[quote]Inmiddels een prachtig koopje gedaan, namelijk een Linksys-router gekocht die werkelijk formidabel zijn werk doet (het draadloos valt niet meer weg en het signaal is veel sterker) maar de USR-router zou ik - indien tenminste mogelijk - nog graag als "reserve" router willen hebben.[/quote]
Volgende keer iemand zijn eerste post wat beter lezen. (a) Bedankt voor alle reacties trouwens! ;) Wat de router betreft... Dat zal wel 'over-and-out' zijn... :| Het zij zo.