-
louwrens
Beste mensen,
Hier wat updates wat er de komende tijd gaat gebeuren voor de -=[TW]=-
[*] Nieuwe clan site
[*] 24/7 server?
[*] Eigen forum
Dit zijn een aantal punten die de komende tijd waarschijnlijk gaan gebeuren. Hebben jullie tipc opmerkingen voor ons, of wil je gewoon mee helpen? Post het hier!
Groeten -=[TW]=- crew
16 januari 2008 21:56
-
luccey
Ik zou mee doen aan de site, wist je nog? xD
Alleen ik kan dan pas vanaf over 2 weken (volgende week proefwerkweek. ;)).
17 januari 2008 06:58
-
Account verwijderd
Ik zou ook wel kunnen helpen evt. aan de site of een forum.. ;)
Verder vind ik een 24/7 server wel goed, maar is niet pers? nodig. Maar je zou daar zowieso een 12/7 server ofzo van kunnen maken..
17 januari 2008 09:03
-
leviathan
Voor een public server is 24/7 wel een goede zet, als je de server een beetje populair maakt heb je altijd wel wat bezoekers in je server waar je mee kunt spelen als er verder niemand bij is van de clan zelf.
Blijft het nog steeds bij CoD2, of zijn er inmiddels ook al meer plannen gemaakt voor CoD4?
17 januari 2008 12:54
-
lbjornl
24/7 clanserver is echt dom als je veel members zou hebben en een populaire server allemaal ok maar met zo weinig members lijkt me het alleen elektriciteit verspiling :P.
17 januari 2008 16:08
-
leviathan
Na 2x lezen snap ik je zin wel, maar dit is dus een zeer goed voorbeeld waarom je interpunctie (leestekens!) zou moeten gebruiken. Het kan erg slecht uitkomen namelijk, en dat is precies wat er in jouw post gebeurt.
17 januari 2008 16:11
-
knarf
Ben het met Lbjornl eens. Doe dan beter dat hij standaard van 1600 tot 2400 aanstaat.
17 januari 2008 16:18
-
keitaro
[quote=101073]
ik zou gewoon lkkr 24/7 laten staan.
Als de clan het aanbied. En je hoeft er geen cent voor te betalen. Wrom dan bezuinigen op stroom?
Andermans kosten, misbruiken dei hap! lkkr 24/7!
17 januari 2008 16:20
-
raymus
[quote=101064] Uuhm daar ga ik hellaas niet over ik zou wel een cod4 clan willen beginnen om erbij te doen, maar koenH is hier al een clan mee begonnen dus die moet je pmen;)
Even nog wat meer info,
De nieuwe site krijgt een eigen forum, dus dat betekent ook dat dit alleen een animo topic wordt voor als we nieuwe leden zoeken.
Een 24/7 server wordt hem dus waarschijnlijk niet, aangezien hier toch naar mijn verbasing minder animo voor is.
Wat betreft de server die kan ik wel public maken, en misschien eerder aan zetten. Die mensen die zullen helpen weet ik allemaal, die krijgen wel bericht van mij via msn. Ik zal vanavond naar louwrens, even kijken misschien gaan we ook nog wel wissel dienst draaien van server (bijv: de ene s'middags en de ander s' avonds)
17 januari 2008 16:39
-
knarf
Nee, raymus dat moet je echt niet doen bij Louwrens. Want hij draait een legale Cod2
17 januari 2008 16:42
-
lbjornl
[quote=101079]
Dezelfde server wel hea, niet een eigen server maar de server van raymus thuis bij laourens zetten.
17 januari 2008 16:43
-
leviathan
Waarom mag je geen public server draaien dan als je een legale versie hebt?
17 januari 2008 16:45
-
lbjornl
[quote=101081]
Anders valt er met meer dan de helft van de clan niet te spelen. Denk ik zo.
17 januari 2008 16:46
-
knarf
Gelukkig, waarschijnlijk kom ik vanaf zaterdagavond weer. Straf voorbij :).
[offtopic] IK vind het best wel leuk een 24/7 server, maar het hoeft van mij niet [/offtopic]
17 januari 2008 16:53
-
leviathan
[quote=101082]Nou dan maar even voor de duidelijkheid, public en private staan los van het feit of je server cracked is of niet. Je kunt dus een cracked public, een cracked private, een uncracked "normale" public of een normale private server hebben.
17 januari 2008 17:10
-
lbjornl
Zelf weet ik niet hoeveel er met cracked cod2 zijn maar ik in ieder geval wel (A). Is wel vervelend als je een war speelt op een andere server waar geen privatepatch opstaat. Nuja ik hoop dat ik dit mocht zeggen.
17 januari 2008 17:24
-
keitaro
[quote=101094]
CoD 4 the same... Daarom heb ik de game GEKOCHT ;)
bij Clanbase.com wordt je gebanned als ze er achter komen als je een illegale game gebruikt...
17 januari 2008 17:41
-
lbjornl
Hoe gebanned, van de server van TW kun je toch niet gebanned worden hoop ik.
17 januari 2008 17:49
-
leviathan
Clanbase heeft hier weinig betrekking tot, maar je wordt zeg maar gedisqualificeerd uit het toernooi, mocht je daar aan meedoen.
Maar om cracked of niet cracked te discussi?ren heeft hier weinig nut, je kunt namelijk gewoon een public cracked server hebben zonder dat iemand er vanaf hoeft te weten. Je game verschijnt alleen niet in de CoD2 serverbrowser, voor de rest is er geen verschil. (Xfire en ASE kunnen w?l cracked servers vinden).
17 januari 2008 17:54
-
louwrens
CoD servers kunnen je bannen voor een bepaalde tijd hoor Bjorn ;) had Xp 2 ook op mijne:P, maar heb het uitgezet.
stel: we hebben betaalde gameserver, bijna iedereen kan niet komen vanwege illi cod, hoor ik mensen zeggen spellen zijn duur, je moet er wat voor overhebben.
voorderest sluit ik me bij Keits post aan:)
forum werkt bijna
17 januari 2008 18:55
-
xp 2
24/7 is niet nodig, alleen mag ie wel overdag de hele dag aanstaan, want nu is ie niet vaak on.
Als ie nu in de week van 16.00~23.00 en int weekend 12.00~24.00 zou aanstaan zou ik dat beter vinden.
Mss is het ook mogelijk om op bepaalde momenten rifle only te doen, want ik vind dat wel leuk, en sommige anderen vast ook wel :p
17 januari 2008 19:02
-
koenh
effe over cod2:
Ik Blijf gewoon komen op de server of die nou 24/7 draait of niet. het maakt mij niet uit.
(en btw ik heb ook een illi cod2 :p en 4 XD )
17 januari 2008 19:56
-
blacksorcerer
Wat wordt trouwens in de poll bij dit topic bedoelt met "ja, ik deel mee"... "ja, ik neem deel" of "ja" ?
Of bedoel je met delen, het delen van geld om een 24/7 server te kunnen draaien?
Het kan ook aan mij (en het tijdstip liggen) maar ik begrijp dus niet helemaal waarop ik bij deze moet stemmen en of het ook voor niet-clanleden de bedoeling is dat er gestemd wordt ;)
Maar zoals in mijn vorige post in dit topic bleek, ben ik dus sowieso voor een 24/7 server, en is dat niet mogelijk, een server die op vaste tijden draait ?n op die tijden ook daadwerkelijk draait.
18 januari 2008 05:27
-
raymus
Zouden we een 24/7 server gaan draaien gaan we hem hosten bij een bedrijf... En daarvoor is geld nodig, maar louwrens had dit niet goed vermeld.
18 januari 2008 15:29
-
keitaro
[quote=101165]
Dan denk ik dat je of zelf veel moet dokken.. of de 24/7 gedachte moet opgeven... De leden die atm in TW clan zitten zijn nou niet bepaald types die graag iedere maand x bedrag overmaken om ergens te kunnen schieten...
18 januari 2008 15:32
-
raymus
En hoe weet jij dat?:S
18 januari 2008 15:37
-
lordievader
Hij weet dat omdat er hier (veel) nederlanders zitten :P. Nederlanders zijn vaak te gierig voor dit soort dingen (ik ook hoor).
18 januari 2008 15:41
-
keitaro
[quote=101169]
Nee dat niet.. Zeker niet zelfs.
Maar we hebben een aantal reacties van mensen gezien hoe ze reageerden over het sponser tw via sms. En later voor x bedrag extra functies... Veel waren het dar niet mee eens. Velen zullen niet hun portomonee open trekken voor anderen... Grote kans dat diezelfde mensen dat ook vinden bij andere uitgaves als het ergens anders gratis kan...
18 januari 2008 15:47
-
blacksorcerer
En ik denk ook dat hij dat baseerd op de leeftijd van de clanleden, en polls m.b.t. geld i.c.m. TW.
Maargoed uiteindelijk kan je dat pas daadwerkelijk weten met een poll erover, en de poll die hier nu op TW staat lijkt me in ieder geval geen goed beeld te schetsen, vanwege a.: het is voor iedereen toegankelijk, niet alleen clanleden, en b.: heeft iedereen die gevote heeft dan wel begrepen dat het hier om geld ging (aangezien ik het niet kon opmaken uit de huidige poll, zijn er misschien anderen die het ook niet op de door jullie bedoelde manier ge?nterpreteerd hebben ;)).
Daarnaast zal iedereen in de clan moeten willen meebetalen, lijkt me niet zo prettig voor de 'betalers' dat de niet-betalers ook meeprofiteren, of je moethet al als vereiste gaan stellen om lid te zijn/worden of 'betalers' bepaalde privileges geven o.i.d.
Maar daar zal de -=[TW]=- staff zelf wel uitkomen, ik gooi alleen even wat omhoog in dit topic als voormalig lid (a)
18 januari 2008 15:47